Csendes Percek október 25.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2011. Okt. 25., K, 05:37:01 CEST

                        2011. október 25. kedd

Jel 21,1-6.

1 És láttam új eget és új földet, mert az első ég és az első föld
elmúlt, és a tenger sincs többé. 2 És a szent várost, az új Jeruzsálemet
is láttam, amint alászáll a mennyből az Istentől, felkészítve, mint egy
menyasszony, aki férje számára van felékesítve. 3 Hallottam, hogy egy
hatalmas hang szól a trónus felől: "Íme, az Isten sátora az emberekkel
van, és ő velük fog lakni, ők pedig népei lesznek, és maga az Isten lesz
velük; 4 és letöröl minden könnyet a szemükről, és halál sem lesz többé,
sem gyász, sem jajkiáltás, sem fájdalom nem lesz többé, mert az elsők
elmúltak." 5 A trónuson ülő ezt mondta: "Íme, újjáteremtek mindent". És
így szólt: "Írd meg, mert ezek az igék megbízhatók és igazak!" 6 És ezt
mondta nekem: "Megtörtént! Én vagyok az Alfa és az Ómega, a kezdet és a
vég. Én adok majd a szomjazónak az élet vizének forrásából ingyen."

                           TÖVISES NAPOK

Letöröl minden könnyet a szemünkről, és halál sem lesz többé, sem
gyász, sem jajkiáltás, sem fájdalom nem lesz többé, mert az elsők
elmúltak. (Jel 21,4)

Kertünkben narancs szirmokat ontó, virágzása teljében pompázó gyönyörű
rózsabokor áll. Csodálatos. De törzse tele van szúrós tövisekkel. Ha
lehajolok, hogy magamba szívjam varászos illatát, egy fülbemászóval
nézhetek szembe, vagy váratlanul valahonnan egy darázs támadhat rám,
hogy megcsípjen.
Sok tekintetben életünk hasonlít az ilyen rózsabokorhoz. Vannak napok,
amikor örvendezünk, szép az élet, és árasztja édes illatát. Szívünk
könnyű, és úgy érezzük, maga Isten is mosolyog. Más napok csak bogáncsot
és kórót teremnek, és ez nagyon nyomaszt bennünket.
Ha ma épp tüskés napunk van, mintha Isten is velünk sóhajtozna és
sírna. A fényesebb napok pedig arra emlékeztetnek, hogy egy nap örökre
helyreáll a Paradicsom. Nem lesz tövis, csípés, harapás, szívfájdalom,
félelem, szorongattatás, betegség. A rózsa dicsőségében virágzik,
mindannyian Isten jelenlétében élünk majd, és teljessé leszünk.

Imádság: Drága Urunk, köszönjük, hogy Jézust elküldted erre a földre,
hogy megtapasztalja az emberiség örömeit és kísértéseit. Köszönjük, hogy
megértesz, és megígéred, hogy velünk vagy minden körülmények között.
Ámen.

Még egy tüskés napon is Isten ígérete táplál bennünket.
Pam Pointer (Wiltshire, Anglia)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIKNEK RITKÁN VAN FÉNYES NAPJUK!