Csendes Percek március 30.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2011. Már. 30., Sze, 03:41:02 CEST

                       2011. március 30. szerda

Dán 6,3-10.

3 Ezek fölé pedig három főkormányzót rendelt, közülük az egyik Dániel
volt. A kormányzók nekik adtak számot, hogy a királyt semmi kár ne
érje. 4 Ez a Dániel kiemelkedett a főkormányzók és a kormányzók közül,
mivel rendkívüli lélek volt benne; ezért a király őt akarta az egész
ország élére állítani. 5 A főkormányzók és a kormányzók igyekeztek
ürügyet találni Dániel bevádolására az ország ügyeinek az intézésében,
de semmiféle ürügyet vagy hibát nem tudtak találni, mert megbízható
volt; sem hanyagságot, sem hibát nem lehetett találni nála. 6 Akkor
ezek az emberek azt mondták: Nem találunk semmiféle ürügyet, hogy
bevádolhassuk ezt a Dánielt, hacsak Istenének a törvényével
kapcsolatban nem találunk ellene valamit. 7 Akkor ezek a főkormányzók
és kormányzók a királyhoz siettek, és ezt mondták neki: Dárius király,
örökké élj! 8 Azt tanácsolják az ország főkormányzói, az elöljárók, a
kormányzók, az udvari emberek és a helytartók, hogy hozzon a király
végzést, és adjon ki szigorú rendeletet: aki harminc napon belül
bármiért könyörög, akár istenhez, akár emberhez rajtad kívül, ó király,
azt dobják az oroszlánok vermébe! 9 Most azért add ki, ó király, ezt a
rendeletet, és írd alá ezt az iratot, hogy a médek és a perzsák
megmásíthatatlan törvénye szerint visszavonhatatlan legyen! 10 Ennek
megfelelően Dárius király aláírta a rendeletet tartalmazó iratot.

                         SZÜKSÉGHELYZETBEN

Napjában háromszor térden állva imádkozott, és magasztalta Istenét,
ahogyan azelőtt is szokta. (Dán 6,11)

Előzetes értesítés nélkül küldtek el a munkahelyemről; aznap ki is
léptem. Este szokásomhoz híven Bibliát olvastam, imádkoztam, de egy
barátnőm, akinek az új helyzetemről írtam, éppen felhívott telefonon.
Beszélgetésünk közben felolvastam neki egy igét, ami különösen
megtetszett. Erre azt mondta: Arra számítottam legkevésbé, hogy te most
Bibliát olvasol!
Mint sokan mások, én is akkor bíztam leginkább Istenben, ha muszáj
volt. Ahogy elértek a nehézségek, megtanultam, hogy Istent nem szabad
háttérbe szorítani, futni kell hozzá a segítségért. Mindez a mai
bibliaolvasásomban és imádságomban is megnyilvánult. Ennek köszönhetően
mélyült a kapcsolatom Istennel. Tudom, hogy szükségem van minden nap
Isten igéjére, nem csak a szükséghelyzetekben.
A bizalom nehéz, főleg ha nehéz körülmények között vagyunk
megválaszolatlan kérdésekkel. Dániel rájött a titokra: gyakorolta a
mindennapi imádságot. Ez a jó szokás segít nekünk is a
megpróbáltatásainkban.

Imádság: Kérünk Istenünk, segíts ráébredni, mennyire fontos, hogy
minden nap szánjunk rád időt, egyre inkább megszeressünk téged és
bízzunk benned. Ámen.

Gyakoroljuk az Istennek tetsző életet! (1Tim 4,7)
Hilary Allen (Somerset, Anglia)

IMÁDKOZZUNK A FRISS HÍVŐKÉRT ÉS A LELKI FEJLŐDÉSÜKÉRT!