Csendes Percek március 29.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2011. Már. 29., K, 03:41:02 CEST

                        2011. március 29. kedd

Fil 4,4-8.

4 Örüljetek az Úrban mindenkor! Ismét mondom: örüljetek. 5 A ti
szelídségetek legyen ismert minden ember előtt. Az Úr közel! 6 Semmiért
se aggódjatok, hanem imádságban és könyörgésben mindenkor hálaadással
tárjátok fel kéréseiteket Isten előtt; 7 és Isten békessége, mely
minden értelmet meghalad, meg fogja őrizni szíveteket és
gondolataitokat a Krisztus Jézusban. 8 Egyébként pedig, testvéreim, ami
igaz, ami tisztességes, ami igazságos, ami tiszta, ami szeretetreméltó,
ami jóhírű, ha valami nemes és dicséretes, azt vegyétek figyelembe!

                     VÁLTOZTASS HOZZÁÁLLÁSODON

Elküldött, hogy örömhírt vigyek az alázatosaknak... Hamu helyett
fejdíszt adok Sion gyászolóinak, gyászfátyol helyett illatos olajat, a
csüggedés helyett öröméneket. (Ézs 61,1.3)

A börtönben tartózkodás több szempontból is nehéz. Mégis, ha azt a
kérdést kapom, mi a legnehezebb, a válasz azonnal meg is születik. Nem
a hideg acélkorlátra, a rideg falakra, vagy a mögöttük rejlő
veszedelmekre gondolok, hanem hogy távol vagyok a családomtól,
barátaimtól, és hogy emiatt kétségbe vagyok esve. A magány jelenti az
igazi börtönt.
A börtönből még sokáig nem fogok kiszabadulni. Ezért azon változtattam,
amin tudtam, vagyis a belső hozzáállásomon. Így sikerült a dolgokat
másként látni. Megtapasztaltam Isten jóságát. Akár a börtön falai
között, akár saját otthonunk ajtai mögött, a magányossággal a
legnehezebb szembenéznünk.
Ha nem vagyunk képesek változtatni körülményeinken, a Biblia azt
mondja, helyzetünkhöz való hozzáállásunkon tudunk. Ha a Krisztus
érzülete van bennünk (Fil 2,5), megváltoztathatjuk a mát, és a holnapot
is.

Imádság: Akármikor, akárhol magányosak vagyunk, kérünk Istenünk, adj
nekünk biztonságot azzal, hogy közelünkben vagy. Ámen.

A változás belülről indul - felülről jövő segítséggel.
Charles P. Axe (Pennsylvania, USA)

IMÁDKOZZUNK A BÖRTÖNLAKÓKÉRT!