Csendes Percek július 27.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2011. Júl. 27., Sze, 05:37:01 CEST

                       2011. július 27. szerda

Zsolt 119,105-112.

105 Lábam előtt mécses a te igéd, ösvényem világossága.
106 Esküszöm és fogadom, hogy megtartom igazságos döntéseidet.
107 Nagy nyomorúságba jutottam, tartsd meg életemet ígéreted szerint,
URam!
108 Önként vállalt fogadalmaimat fogadd kegyesen, URam, és taníts engem
döntéseidre!
109 Életem folyton veszélyben van, törvényedről mégsem feledkezem meg.
110 Csapdát készítettek nekem a bűnösök, utasításaidtól mégsem tértem
el.
111 Intelmeidet kaptam örökségül örökre, azok örvendeztetik szívemet.
112 Szívből törekszem rendelkezéseid teljesítésére, ennek örök jutalma
van.

                            IRÁNYJELZŐK

Lábam előtt mécses a te igéd, ösvényem világossága. (Zsolt 119,105)

Nemrégiben Chicago-ból St Louis-ba kellett utaznom. Időben odaértem a
repülőtérre, de ahelyett hogy ügyeltem volna a helyes irányt jelző
táblákra, valakit megkérdeztem, aki rossz irányba küldött el. Mikor
végre megtaláltam az utat, igen rövid időm maradt, hogy elérjem a
repülőgépem. Teljesen összezavarodtam és imádkoztam, majd az
irányjelzőket figyeltem. A felszállás előtt nagyon kis idővel értem fel
a gépre.
Hasonlóan, az életben is akkor érjük el végső célunkat, ha az Isten
igéjében világosan megfogalmazott útmutatásokat követjük. Egy ilyen
"jelzőtáblát" nemrég fedeztünk fel a feleségemmel. Miközben lelkesen
családunk jövőjét tervezgettük, reggeli bibliaolvasáskor a következő
üzenetre találtam: "azt sem tudjátok, mit hoz a holnap! Mert a ti
éltetek olyan, mint a lehelet, amely egy kis ideig látszik, aztán
eltűnik." (Jak 4,14) Megtanultam, hogy tervezéseimnél Isten segítségére
van szükségem. Nem én vagyok életemnek a főnöke, hanem Isten. És Isten
mindig hűséges, és jó.

Imádság: Istenünk, vezess minket arra az útra, amerre mennünk kell.
Tanítsd meg nekünk, hogyan kövessük útmutatásaidat. Ámen.

Fontos, hogy életutunk megtervezője Isten legyen!
Zafar Iqbal (Punjab, Pakisztán)

IMÁDKOZZUNK A REPÜLŐTEREKEN DOLGOZÓKÉRT!