Csendes Percek július 28.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2011. Júl. 28., Cs, 05:37:01 CEST

                      2011. július 28. csütörtök

1Thessz 5,16-24.

16 Mindenkor örüljetek, 17 szüntelenül imádkozzatok, 18 mindenért hálát
adjatok, mert ez az Isten akarata Jézus Krisztus által a ti javatokra.
19 A Lelket ne oltsátok ki, 20 a prófétálást ne vessétek meg, 21 de
mindent vizsgáljatok meg: a jót tartsátok meg, 22 a gonosz minden
fajtájától tartózkodjatok.
23 Maga pedig a békesség Istene szenteljen meg titeket teljesen, és
őrizze meg a ti lelketeket, elméteket és testeteket teljes épségben,
feddhetetlenül a mi Urunk Jézus Krisztus eljövetelére. 24 Hű az, aki
elhív erre titeket; és ő meg is cselekszi azt.

                        "FÜLBEMÁSZÓ" IMÁDSÁG

Szüntelenül imádkozzatok! (1Thessz 5,17)

Megtörtént már, hogy újra és újra ugyanaz a dallam járt a fejünkben?
Mióta kórustag vagyok, kiskorom óta, egész nagyszámú dallam és ének
gyűjteményem lett. Amikor a Bibliát olvasom, sokszor találkozom olyan
sorokkal, amik valamelyik énekben benne voltak. Ilyenkor elkezdek
énekelgetni magamnak, és már szinte nem is tudom kiverni a fejemből. Az
angolban van erre egy jó kifejezés: "fülbemászó dallam".
Mikor megtaláltam ezt az igét: "Szüntelenül imádkozzatok", rájöttem,
hogy ezek a fülbemászó dallamok még jók is lehetnek nekem. Ha mindig
ugyanazokat a sorokat énekelem, akkor nem lehetne-e ez mindjárt egy
imádság is egyben? A szavakkal, énekekkel közelebb kerülök Istenhez
miközben mindennapi teendőimet végzem.
Most, ha egy ének megragad a fejemben, különösen odafigyelek arra, mit
énekelek. A szavakat inkább imádságként énekelem, és nem próbálkozom
mielőbb elfelejteni őket. Ezenfelül megpróbálok arra is koncentrálni,
vajon Isten mit akarhat nekem ezekkel az énekekkel üzenni. Egy
fülbemászó dallam áldás is lehet!

Imádság: Istenünk, kérünk, segíts szüntelenül imádkoznunk, és rád
koncentrálnunk! Ámen.

Hogyan imádkozhatok szüntelenül?
Kim Sheard (Virginia, USA)

IMÁDKOZZUNK VALAKIÉRT, AKI MOST TANUL IMÁDKOZNI!