Csendes Percek július 19.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2011. Júl. 19., K, 05:37:02 CEST

                        2011. július 19. kedd

Zsolt 130,1-8.

1 Zarándokének. A mélységből kiáltok hozzád, URam!
2 Uram, halld meg szavamat, füled legyen figyelmes könyörgő szavamra!
3 Ha a bűnöket számon tartod, URam, Uram, ki marad meg akkor?
4 De nálad van a bocsánat, ezért félnek téged.
5 Várom az URat, várja a lelkem, és bízom ígéretében.
6 Lelkem várja az Urat, jobban, mint az őrök a reggelt, mint az őrök a
reggelt.
7 Bízzál, Izráel, az ÚRban, mert az ÚRnál van a kegyelem, és gazdag ő,
meg tud váltani.
8 Meg is váltja Izráelt minden bűnéből.

                          ISTEN MEGHALLGAT

A mélységből kiáltok hozzád, Uram! Uram, halld meg szavamat, füled
legyen figyelmes könyörgő szavamra! (Zsolt 130,1-2)

A férjemmel két csirkekeltető tulajdonosai vagyunk. Ahogy a tojók
megérkeztek, több felszerelés meghibásodott. Amikor elromlott az egyik
házban az etető, sírva fakadtam.
Másnap, amint azon a részen sétáltam, ahol a fészekalja és a kotlók
ülnek, a madarak rikoltoztak és repkedtek mindenfele. A nagy zaj
ellenére, mégis meghallottam egy csirke rikoltását. Láttam, hogy
beszorult az etetőbe, és óvatosan kiszabadítottam.
Erről eszembe jutott az előző nap, amikor annyira elkeseredtem. Néha
úgy érzem, senkit sem érdeklek, és még Isten sem figyel rám. De ha én
képes voltam egy csirke rikoltását meghallani 12000 másik közül, akkor a
világ minden káosza és zaja mellett Isten is meghallja az én
kiáltásomat. Isten vigyáz rám, és eljön, hogy letörölje a könnyeimet.
A zsoltáros azt írja, hogy Isten fülei meghallják kiáltásunkat (Zsolt
34,16). Fájdalmunk, és csalódottságunk közepette gyakran elveszettnek és
magányosnak érezzük magunkat, de Isten mindig jelen van, hogy óvatosan
felemeljen minket. Isten ezt a kegyelmet és békét mindenkinek
felajánlja.

Imádság: Istenünk, hálát adunk, hogy meghallod kiáltásunkat.
Békességedet kérjük a zűrzavaros időkben. Ámen.

Nem számít, mekkora a zaj, Isten hallja kiáltásunkat.
Dell Skelton (Georgia, USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIKNEK VIGASZRA VAN SZÜKSÉGÜK!