Csendes Percek július 20.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2011. Júl. 20., Sze, 05:37:01 CEST

                       2011. július 20. szerda

2Kor 9,6-13.

6 Tudjuk pedig, hogy aki szűken vet, szűken is arat, és aki bőven vet,
bőven is arat. 7 Mindenki úgy adjon, ahogyan előre eldöntötte szívében,
ne kedvetlenül vagy kényszerűségből, mert "a jókedvű adakozót szereti az
Isten". 8 Az Istennek pedig van hatalma arra, hogy minden kegyelmét
kiárassza rátok, hogy mindenütt mindenkor minden szükségessel
rendelkezzetek, és bőségben éljetek minden jó cselekedetre. 9 Amint meg
van írva: "Bőkezűen osztott a szegényeknek, igazsága megmarad örökké."
10 Aki pedig magot ad a magvetőnek, és eledelül kenyeret, megadja és
megsokasítja vetőmagotokat, és megszaporítja "igazságotok gyümölcsét."
11 Így mindenben meggazdagodtok a teljes tisztaszívűségre, amely
hálaadást szül az Isten iránt általunk. 12 Mert ennek a szolgálatnak az
ellátása nemcsak a szentek szükségleteit elégíti ki, hanem sokakat
hálaadásra is indít az Isten iránt. 13 Mert e szolgálat
eredményességéért dicsőítik majd az Istent, azért az engedelmességért,
amellyel Krisztus evangéliumáról vallást tesztek, és azért a
jószívűségetekért, amely irántunk és mindenki iránt megnyilvánul.

                     AZ AJÁNDÉKOZÁS KIVÁLTSÁGA

Az Istennek pedig van hatalma arra, hogy minden kegyelmét kiárassza
rátok, hogy mindenütt mindenkor minden szükségessel rendelkezzetek, és
bőségben éljetek minden jó cselekedetre. (2Kor 9,8)

Hetente egyszer önkéntesként kórházi kezelésekre szállítok
mozgáskorlátozott betegeket. Általában ez kellemes és kielégítő munka,
ami lehetőséget nyújt számomra, hogy találkozzak és beszélgessek sokféle
élethelyzetből jövő emberrel. Néha elég megerőltető a feladat. Az egyik
ember tolószékes. Elviszem a kórházba, végigtolom a kb. 200 méteres
folyosón, lifttel felviszem a 6. emeleti dialízis kezelésre. Négy órával
később visszatérek, és ezt az utat újra megteszem vele otthonáig.
Bármily különös, élvezem ezt a megbízatást. Ennek egyik oka az, hogy 10
évvel ezelőtt megmenekültem egy hasonló állapotból, amikor a veséim
felmondták a szolgálatot. Nem kell hetente három-négy alkalommal
dialízisre járnom, mert az én csodálatos lányom felajánlotta nekem az
egyik veséjét.
Most biztosan tudom, hogy Jézus mit vár azoktól, akik nagy áldásokat
nyertek, és e szerint is élek. Szabad vagyok, egészségem, szerető
családom van, nem éhezem, és fedél van a fejem felett. Hálából és
örömmel szolgálok másoknak.

Imádság: Kegyelmes Istenünk, hadd legyünk mindig tudatában a tőled
kapott áldásoknak, és készek arra, hogy megosszuk ezeket másokkal. Ámen.

Azért adhatunk másoknak, mert Isten előbb adott nekünk.
Charles Levy (Ontario, Kanada)

IMÁDKOZZUNK A SZERVÁTÜLTETÉSRE VÁRÓKÉRT!