Csendes Percek augusztus 24.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2011. Aug. 24., Sze, 05:37:01 CEST

                      2011. augusztus 24. szerda

Zsolt 63.

1 Dávid zsoltára, abból az időből, amikor Júda pusztájában volt.
2 Ó Isten, te vagy Istenem, hozzád vágyakozom! Utánad szomjazik lelkem,
utánad sóvárog testem, mint kiszikkadt, kopár, víztelen föld.
3 Így nézek rád a szentélyben, hogy lássam hatalmadat és dicsőségedet.
4 Mert szereteted az életnél is jobb, ajkam téged dicsőít.
5 Ezért téged áldalak, amíg élek, nevedet imádva emelem föl kezem.
6 Mintha zsíros falatokkal laktam volna jól, úgy ujjong az ajkam, és
dicsér a szám.
7 Fekvőhelyemen is rád gondolok, minden őrváltáskor rólad elmélkedem.
8 Mert te voltál a segítségem, szárnyad árnyékában ujjongok.
9 Ragaszkodik hozzád lelkem, jobboddal támogatsz engem.
10 De akik pusztulásomra törnek, a föld mélyébe kerülnek.
11 Kardélre hányják őket, sakálok eledelévé lesznek.
12 De a király örül Isten előtt. Dicséretet mondanak, akik rá
esküsznek, a hazugok szája azonban bezárul.

                     EGY CSENDES BIZONYSÁGTEVŐ

Ne feledkezzetek meg vezetőitekről, akik az Isten igéjét hirdették
nektek. Figyeljetek életük végére, és kövessétek hitüket. (Zsid 13,7)

Édesanyám kisgyermek korom óta mindennap olvassa a Csendes Perceket.
Időnként, amikor még otthon éltem, én is olvastam. Egy áhítatra
emlékszem gyerekkoromból, amit Frank Ryan a Cleveland Browns focicsapat
hátvédje írt az 1960-as évek elején. Ez a focicsapat volt a kedvencem,
és Frank Ryan bizonyságtétele a hitéről mély hatást gyakorolt rám.
Miután tanulmányaim miatt elköltöztem otthonról, édesanyám hűségesen
küldte a Csendes Perceket. Végzésem után is 10 éven keresztül küldte,
miközben többször költöztem a munkám miatt.
Ez idő alatt szoktam rá, hogy naponta elolvassam az áhítatokat, bár
édesanyám sohasem prédikált nekem ennek előnyeiről. Igazából azt sem
tudta, valóban elolvasom-e vagy sem.
Most egy olyan gyülekezet tagja vagyok, ahol a Csendes Percekhez
hozzájutok, nincs szükség arra, hogy édesanyám továbbra is küldje. De
tudom, hogy milyen fontos volt példája és állhatatossága, hogy
rendszeres bibliatanulmányozásra és imádságra neveljen. Én is ugyanilyen
példa szeretnék lenni gyermekeim számára, és azok számára, akikkel
találkozom.

Imádság: Mennyei Atyánk, hálát adunk azokért, akiknek hozzád való
ragaszkodása példát mutat számunkra. Ámen.

A hűséggel megélt keresztyén élet meghozza gyümölcsét.
James M. Hensley (Georgia, USA)

IMÁDKOZZUNK, HOGY NAPONTA TUDJUNK IDŐT TÖLTENI ISTENNEL!