Csendes Percek augusztus 23.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2011. Aug. 23., K, 05:37:01 CEST

                       2011. augusztus 23. kedd

Lk 11,5-13.

5 Azután Jézus így szólt hozzájuk: "Ki az közületek, akinek van egy
barátja, és elmegy hozzá éjfélkor, és ezt mondja neki: Barátom, adj
nekem kölcsön három kenyeret, 6 mert útról érkezett egy barátom, és
nincs mit elébe tegyek; 7 - és az így válaszolna belülről: Ne zaklass
engem, az ajtó már be van zárva, és velem együtt gyermekeim is ágyban
vannak; nem kelhetek fel, hogy adjak neked! 8 Mondom nektek, ha nem is
kelne fel, és nem is adna neki azért, mert barátja, tolakodása miatt fel
fog kelni, és megadja neki, amire szüksége van." 9 "Én is azt mondom
nektek: kérjetek, és adatik, keressetek, és találtok, zörgessetek, és
megnyittatik nektek. 10 Mert mindaz, aki kér, kap; aki keres, talál; és
aki zörget, annak megnyittatik. 11 Melyik apa az közületek, aki fiának
kígyót ad, amikor az halat kér tőle, 12 vagy amikor tojást kér, skorpiót
ad neki? 13 Ha tehát ti gonosz létetekre tudtok gyermekeiteknek jó
ajándékokat adni, mennyivel inkább ad mennyei Atyátok Szentlelket
azoknak, akik kérik tőle?"

                      FELBECSÜLHETETLEN ÉRTÉK

Atyátokká leszek, ti pedig fiaimmá és leányaimmá lesztek, így szól a
mindenható Úr. (2Kor 6,18)

Csodálatos nyári reggelre ébredtünk, minden olyan tökéletesnek tűnt.
Miután leültünk az asztalhoz reggelizni, meghajtottuk fejünket, hogy
elmondjuk a szokásos reggeli áldást. Egyszerű szavakkal imádkoztam,
hálát adtam a felüdítő éjszakai pihenésért és az új nap ajándékáért.
Majd azzal zártam a fohászt, hogy az Úr vezessen bennünket ezen a napon.
Mielőtt végig mondhattam volna e szavakat, élénk gyermekkori emlékek
jutottak eszembe. Akkoriban kis kezemet édesapám nagy kezeibe helyeztem,
és követtem mindenfelé. Félelem nélkül, bárhová mehettem vele, mert
teljes mértékben bíztam benne, hogy ő majd vezet, védelmez, és mindig
elsegít a megfelelő célhoz. És soha sem csalódtam.
Ez az élmény felkészített egy felbecsülhetetlen érték befogadására. Már
nagyon korán megtanultam, hogy van mennyei Atyánk, akiben életünk minden
körülményei között megbízhatunk. Még akkor is, ha nem lenne megbízható
test szerinti édesapánk, kezeinket örökkévaló Atyánk kezeibe tehetjük,
és bizalommal követhetjük őt, bárhová vezet.

Imádság: Mennyi Édesatyánk, sokszor nem tudjuk az irányt, merre kell
mennünk. Ezekben a pillanatokban is, egyedük csak benned és vezetésedben
bízunk. Ámen.

Minden nap bízhatok Istenben és követhetem őt, bárhová vezet.
Howard Coop (Kentucky, USA)

IMÁDKOZZUNK AZ APA NÉLKÜL FELNÖVŐ GYERMEKEKÉRT!