Csendes Percek április 30.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2011. Ápr. 30., Szo, 03:41:02 CEST

                      2011. április 30. szombat

Zsolt 25,4-10.

4 Utaidat, URam, ismertesd meg velem, ösvényeidre taníts meg engem!
5 Vezess hűségesen, és taníts engem, mert te vagy szabadító Istenem,
mindig benned reménykedem.
6 Gondolj, URam, irgalmadra és kegyelmedre, melyek öröktől fogva
vannak.
7 Ifjúkorom vétkeire és bűneimre ne emlékezz! Kegyelmesen gondolj rám,
mert te jóságos vagy, URam!
8 Jó és igaz az ÚR, ezért megmutatja a vétkeseknek a jó utat.
9 Az alázatosakat igazságosan vezeti, és az ő útjára tanítja az
alázatosakat.
10 Az ÚR minden ösvénye szeretet és hűség azoknak, akik megtartják
szövetségét és intelmeit.

                         VALAMI JÓT TERVEZ

Utaidat, Uram, ismertesd meg velem, ösvényeidre taníts meg engem!
(Zsolt 25,4)

Elkezdtem anyósomnak éjszakára puha, rózsaszín zoknikat kötni. Jól
indult, de egy-két szemet elszámoltam, kezdhettem elölről. Újra felvéve
a ritmust, egy másik probléma jelentkezett - elrontottam a mintát.
Sokkolt az eset, abbahagytam az egészet.
Micsoda dolog, egy ilyen jó kis pamutfonalat elpazarolni!
Rákattintottam a "karitatív kötés" internetes oldalra, és három mintára
bukkantam, koraszülött kisbabák részére. A kórházak az apró kis kötött
darabokat remekül tudják használni. Milyen nagyszerű lehetőség a
rózsaszín fonalam hasznosítására!
Rácsodálkoztam Isten munkamódszerére. Eszembe jutott, hogy magam is
koraszülöttként jöttem a világra, életem első hathetét inkubátorban
töltve. Mi is lehetne nagyszerűbb köszönet az életemért, mint ilyen
koraszülött kisbabáknak segíteni? Isten a 'frusztráltságunkat' is képes
a szolgálat eszközévé változtatni.
Isten néha meglepő módon vezet. Ha nehéz időket élünk is meg,
emlékezzünk arra, hogy ő valami jóra akarja ezt fordítani.

Imádság: Drága Urunk, segíts, hogy adottságainkat a te dicsőségedre
használjuk. Ámen.

Nehéz időkben emlékezzünk, Isten valami jó felé vezet.
Elizabeth Moseley (Lancashire, Anglia)

IMÁDKOZZUK A KORASZÜLÖTTEKÉRT ÉS GONDOZÓIKÉRT!