Csendes Percek április 29.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2011. Ápr. 29., P, 03:41:04 CEST

                       2011. április 29. péntek

Mt 6,9-13.

9 "Ti tehát így imádkozzatok: Mi Atyánk, aki a mennyekben vagy,
szenteltessék meg a te neved,
10 jöjjön el a te országod, legyen meg a te akaratod, amint a mennyben,
úgy a földön is;
11 mindennapi kenyerünket add meg nékünk ma,
12 és bocsásd meg vétkeinket, miképpen mi is megbocsátunk az ellenünk
vétkezőknek;
13 és ne vigy minket kísértésbe, de szabadíts meg a gonosztól; mert
tied az ország, a hatalom és a dicsőség mindörökké. Ámen."

                          A KEGYELEM FÉNYE

Legyen meg a te akaratod, amint a mennyben, úgy a földön is. (Mt 6,10)

Minden reggel spanyolul olvasom a napi útmutatót és a Bibliát. Nem ez
az anyanyelvem, de amikor spanyolul olvasok, jobban koncentrálok. A
gondolataim nem kalandoznak el, mert az egyidejű fordítás és megértés
elég nehéz számomra. Csendességem végén elmondom az Úr imáját
spanyolul. Minden nap különös figyelmet szentelek egy-egy résznek, s
remélem egyszer majd nemcsak az értelmemmel, hanem tiszta szívből,
könnyedén fogom mindezt imádkozni.
Ma ez a szakasz volt soron: "Legyen meg a te akaratod, amint a
mennyben, úgy a földön is." Angolul mindennap elmondom ezt az imát, de
nem mindig gondolok bele, hogy mit jelent. Ma reggel a spanyol
fordításban új megvilágítást nyertek a szavak, és éppen azt mondták,
amire szükségem volt. Az életem mostanában elég zűrzavaros. Állást
váltok, és nem vagyok hozzászokva, hogy munkanélküli legyek. Mit akar
Isten, mit csináljak? Az eddigiekhez hasonló munkakört keressek, vagy
ki kellene próbálnom valami teljesen újat?
Amikor arra gondolok, hogy a "Legyen meg a te akaratod" elégséges
számomra, nagyobb biztonságérzettel és békességgel indulok a napnak. A
feltett kérdéseim ellenére biztos vagyok abban, hogy Isten kegyelme
megvilágítja majd az utat előttem.

Imádság: Irgalmas Urunk, adj bizonyosságot, hogy te helyes döntésekre
vezetsz, amikor akaratodat keressük. Ámen.

"Legyen meg a te akaratod!" - ez mindig jó imádság.
Avis Hoyt-O'Connor (Maryland, USA)

IMÁDKOZZUNK A MUNKANÉLKÜLIEKÉRT!