Csendes Percek április 28.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2011. Ápr. 28., Cs, 03:41:03 CEST

                     2011. április 28. csütörtök

Zsolt 118,19-29.

19 Nyissátok ki előttem az igazság kapuit! Bemegyek, és hálát adok az
ÚRnak!
20 Ez az ÚR kapuja: igazak mehetnek be rajta.
21 Hálát adok neked, hogy meghallgattál, és megszabadítottál.
22 Az a kő, amelyet az építők megvetettek, az lett a sarokkő.
23 Az ÚRtól lett ez, csodálatos a mi szemünkben.
24 Ez az a nap, amelyet az ÚR elrendelt, vigadozzunk és örüljünk ezen!
25 Ó URam, segíts meg! Ó URam, adj szerencsét!
26 Áldott, aki az ÚR nevében jön! Megáldunk titeket az ÚR házából.
27 Az ÚR az Isten, ő adott nekünk világosságot. Kötelekkel kössétek az
ünnepi áldozatot az oltár szarvaihoz!
28 Istenem vagy, hálát adok neked, Istenem, magasztallak téged!
29 Adjatok hálát az ÚRnak, mert jó, mert örökké tart szeretete!

                         EGY ÚJ MAJOMFAJTA

Örüljetek az Úrban mindenkor! Ismét mondom: örüljetek! (Fil 4,4)

Meglepődve olvastam a tudósok bejelentését, hogy az Amazonas
esőerdőiben mostanában egy új kistestű majomfajt fedeztek fel. Csak a
2007-es évben állítólag 1233 új madarat, emlőst, rovart és halat
fedeztek fel. Való igaz, hogy sokat kell még tanulnunk erről a
csodálatos világról, amit Isten adott nekünk. Ugyanez vonatkozik a
keresztyén utunkra is.
Sajnos, sokszor hallom, hogy a keresztyénség milyen unalmas. Ez egy
zavaró nézet, és tapasztalatom szerint messze van az igazságtól.
Számomra majdnem minden nap új felfedezéseket hoz a keresztyén hitem,
új látásokat kapok a Szentírásból, Jézus Krisztus evangéliumában.
Talán magunkat is meg kell kérdeznünk: "Unalmasnak érzem a hívő
életet?" Isten új örömöt ad számunkra minden nap - mindegy milyen
körülményekkel kerülünk szembe. Nyitott szeretnék lenni ezekre a
felfedezésre váró örömökre.

Imádság: Teremtő Istenünk, hadd tudjunk naponta rácsodálkozni a
természet szépségeire, és örömmel járni utadat. Ámen.

Az Úrban való öröm elűzi az unalmat.
Roland Peter Rink (Gauteng, Dél-Afrikai Köztársaság)

IMÁDKOZZUNK A TUDÓSOKÉRT!