Csendes Percek április 12.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2011. Ápr. 12., K, 03:41:02 CEST

                        2011. április 12. kedd

Péld 3,5-6.

5 Bízzál az ÚRban teljes szívből, és ne a magad eszére támaszkodj!
6 Minden utadon gondolj rá, és ő egyengetni fogja ösvényeidet.

                              TÉRKÉPEK

Minden utadon gondolj az Úrra, és ő egyengetni fogja ösvényeidet. (Péld
3,6)

Édesanyám mindig szerette a térképeket. Amikor édesapámmal utaztunk,
mindig a mamám volt a navigátor. Amikor a Bibliát tanulmányozza,
mellette van a térkép is. Ha hall valakiről, aki utazik, rögtön
előveszi a térképét. A minap a honolului állatkertbe tartottunk.
Útközben megjegyezte, bárcsak lenne nála egy térkép. Megnyugtattam,
hogy majd csak odatalálunk, de ő mégis szeretett volna térképet.
Én is szeretem a térképeket. Az előszobánkban függő világatlasz láttán
John Wesley szavai jutnak eszembe: "Parókiám az egész világ!"
Kedvenc térképem az életemhez a Biblia. De ha Izráel vándorlásáról
olvasok, nem számít, hol is van a Sinai-puszta. Az számít, hogy
elveszett vagyok, és megvigasztal, hogy Isten velem van. Ha a Kálvária
útját járom, és Krisztussal szenvedek, az út pontos helyszíne sem
fontos. Csak az számít, hogy Krisztussal vagyok és ő pedig velem van.
Akármilyen úton is haladok, tudom, hogy Isten ott van előttem,
mellettem, mögöttem és fölöttem. Ezt pedig azért tudom, mert
megtanultam a Bibliából, kicsoda Isten és ki vagyok én.

Imádság: Drága Urunk, segíts felismerni útjaidat. Kérünk, tarts minket
a te ösvényeden! Ámen.

Ha elismerjük Isten állandó jelenlétét életünkben, ő mindig jó útra
vezet bennünket.
Beth DeLong (Hawaii, USA)

IMÁDKOZZUNK AZ UTAZÓKÉRT!