Csendes Percek április 11.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2011. Ápr. 11., H, 03:41:02 CEST

                       2011. április 11. hétfő

1Jn 5,13-15.

13 Ezt azért írtam nektek, akik hisztek Isten Fia nevében, hogy
tudjátok: örök életetek van. 14 Az iránta való bizalmunk pedig azt
jelenti, hogy ha valamit az ő akarata szerint kérünk, meghallgat
minket. 15 Ha pedig tudjuk, hogy bármit kérünk, meghallgat minket,
akkor tudjuk, hogy már megkaptuk, amit kértünk tőle.

                            KÉRÉS NÉLKÜL

Az iránta való bizalmunk azt jelenti, hogy ha valamit az ő akarata
szerint kérünk, meghallgat minket. (1Jn 5,14)

Miközben pakoltam a ruhásszekrényben, meglehetősen nagy zajjal kiborult
az alsó polcon lévő kartondoboz, amiben régi fotók voltak. Lányom a
segítségemre sietett, és mialatt visszarendezgettük a képeket, sorra
végignéztük őket. Mindegyikhez egy-egy emlék, felejthetetlen pillanat
fűződik. Felelevenedett a múlt, a régi ízek, színek, illatok, hangok,
arcok, nevek, helyek.
Az egyiken egy rég nem látott kedves barátomat, egykori iskolatársamat
pillantottam meg, akiről hosszú évek óta nem hallottam már, azt sem
tudtam, hol él, merre vitte a sors. Egy villanásnyi időre átfutott az
agyamon az a gondolat, hogy milyen jó lenne vele találkozni, vagy
legalább beszélgetni, ha meg lenne az elérhetősége, a telefonszáma.
Aztán tovább rendezgettük a képeket és el is felejtettem ezt az egész
esetet. Pár hét múlva jött egy e-mailem, az előbb említett barátom írt,
az Interneten böngészett, és rátalált weblapomra, onnan tudta meg a
címemet.
Ha csupán egyetlen bevillanó, parányi gondolatunk is már meghallgatásra
talál Istennél, akkor milyen áldást és megvalósulást remélhetünk a
kitartó imától. Mert nincs lehetetlen, ahogy véletlenek sincsenek,
minden "csoda" mögött a Teremtő áll.

Imádság: Teremtő Istenünk, köszönjük, hogy imádságban bármikor
bizalommal fordulhatunk hozzád. Ámen

Isten számon tartja minden bevillanó gondolatunkat.
Paudits Zoltán (Sükösd, Magyarország)

IMÁDKOZZUNK IMÁDSÁGOS BIZALOMÉRT!