Csendes Percek április 5.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2011. Ápr. 5., K, 03:41:02 CEST

                        2011. április 5. kedd

1Jn 3,1-5.

1 Lássátok meg, milyen nagy szeretetet tanúsított irántunk az Atya:
Isten gyermekeinek neveznek minket, és azok is vagyunk. Azért nem ismer
minket a világ, mert nem ismerte meg őt. 2 Szeretteim, most Isten
gyermekei vagyunk, de még nem lett nyilvánvaló, hogy mivé leszünk.
Tudjuk, hogy amikor ez nyilvánvalóvá lesz, hasonlóvá leszünk hozzá, és
olyannak fogjuk őt látni, amilyen valójában. 3 Ezért akiben megvan ez a
reménység, megtisztítja magát, mint ahogyan ő is tiszta. 4 Aki bűnt
cselekszik, törvényszegést követ el, mert a bűn törvényszegés. 5 Azt
pedig tudjátok, hogy ő azért jelent meg, hogy elvegye a bűnöket, és
hogy őbenne nincsen bűn.

                         ISTENHEZ TARTOZNI

Lássátok meg, milyen nagy szeretetet tanúsított irántunk az Atya: Isten
gyermekeinek neveznek minket, és azok is vagyunk. (1Jn 3,1)

Ahogy a börtön látogatótermében ültem a férjem mellett, kezdtem
észrevenni a körülöttünk lévő embereket. Most először láttam bennük a
testvért, gyermeket, férjet, apát, és mindenek felett, a szerető és
megbocsátó Isten gyermekét. Ezek az emberek a társadalom szemében csak
számok és bűnügyi akták. Mégis, ha eltekintünk a sarokból figyelő
őröktől és a minket körülvevő csupasz betonfalaktól, olyan, mintha egy
étteremben vagy egy családi eseményen lennénk. Ez a pillanat számomra a
legvalóságosabb kép volt arról, hogy Isten milyen nagy irgalommal és
kegyelemmel tekint ránk.
Követhetünk el szörnyű bűnöket Isten és az övéi ellen. Bár
cselekedeteink jogi következményeit viselnünk kell, Isten mégis
szeretettel és megbocsátással tekint ránk. Többé nem tolvajok,
gyilkosok és hazugok vagyunk, hanem Isten gyermekei. Egyszerűen hozzá
tartozunk, és ő soha nem mond le rólunk.

Imádság: Drága Mennyei Atyánk, dicsőítünk azért, hogy Isten
gyermekeinek neveztetünk. Köszönjük, hogy megváltasz, hogy nem a
bűneinken, hanem Krisztus igazságán keresztül látsz minket. Ámen.

Isten szeret engem, függetlenül attól, amit tettem.
Holly R. Mickler (Florida, USA)

IMÁDKOZZUNK A BÖRTÖNŐRÖKÉRT!