Csendes Percek április 4.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2011. Ápr. 4., H, 03:41:02 CEST

                        2011. április 4. hétfő

Jn 20,19-23.

19 Aznap, amikor beesteledett, a hét első napján, ott ahol összegyűltek
a tanítványok, bár a zsidóktól való félelem miatt az ajtók zárva
voltak, eljött Jézus, megállt középen, és így szólt hozzájuk: "Békesség
néktek!" 20 És miután ezt mondta, megmutatta nekik a kezét és az
oldalát. A tanítványok megörültek, hogy látják az Urat. 21 Jézus erre
ismét ezt mondta nekik: "Békesség néktek! Ahogyan engem elküldött az
Atya, én is elküldelek titeket." 22 Ezt mondván, rájuk lehelt, és így
folytatta: "Vegyetek Szentlelket! 23 Akiknek megbocsátjátok a bűneit,
azok bocsánatot nyernek, akikéit pedig megtartjátok, azoknak a bűnei
megmaradnak."

                          BÉKESSÉG-SUGÁRZÓK

	Jézus mondta tanítványainak: Békesség néktek! Ahogyan engem elküldött
az Atya, én is elküldelek titeket. (Jn 20,21)

	Hivatásos zenészként rengeteg zsúfolt reptéren, étteremben és
szállodában megfordulok a világ minden táján, és nagyon sok megtört
lélekről árulkodó, szomorú tekintetet látok. Olyan, mintha sok ember
épphogy csak létezne.
	Mindenkinek meg kell birkóznia nagy szomorúságokkal és kihívásokkal.
Jézus tanítványaihoz intézett szava - "Békesség néktek!" - vigasztalást
nyújt számomra, bármi is érjen. Az, hogy tudom, Jézus az ő békességét
kínálja, leveszi a súlyt a lelkemről, hogy teljesebb életet élhessek.
	Utazásaim során találkozom azonban néhány olyan emberrel is, akik
békességet sugároznak a megjelenésükkel, modorukkal, azzal, ahogyan
másokkal viselkednek. Vonzónak tartom ezeket az embereket, ezért én is,
bármerre is járok a világban, próbálom a Krisztus békességét továbbadni
másoknak. Ezt nem csak szavakkal lehet megtenni. Krisztus békességét
sugározhatjuk a nehéz helyzetben lévő embertársunk számára egy
mosollyal, kedves tekintettel, vagy egy érintéssel. Ha ezeket
megtesszük, másokat közelebb vonhatunk Krisztushoz.
	Ha megnyitjuk a szívünket, Isten békessége naponta betölt minket, amit
megoszthatunk azokkal, akikkel találkozunk.

	Imádság: Urunk, tölts be minket a te szereteteddel és békességeddel,
hogy akikkel találkozunk, minket látva, akarjanak megismerni téged.
Ámen.

	Megmutatkozik az arcon, hogy mi van a szívben.
	Chad Jeffers (Tennessee, USA)

	IMÁDKOZZUNK A SOKAT UTAZÓ MUNKAVÁLLALÓKÉRT!

_____________________________

Kedves Testvérünk!

Örömmel értesítjük, hogy elkészült a VISZ új honlapja, amely a régi
címen (www.visz.org) érhető el.

Újdonság, hogy tanfolyamainkra online is lehet jelentkezni; megnyílt
webáruházunk, ahol kiadványainkat lehet megrendelni.
Továbbra is fel lehet iratkozni Hírlevelünkre, így tudomást
szerezhetnek a frissítésekről.
Várjuk véleményüket, észrevételeiket, javaslataikat, és köszönjük, ha
továbbra is velünk együtt hordozzák a gyermekek evangélizálásának
ügyét.

Tisztelettel és szeretettel,
Ferenci Gábor országos vezető, a honlap felelős szerkesztője