Csendes Percek szeptember 10.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2010. Sze. 10., P, 03:41:02 CEST

                     2010. szeptember 10. péntek

Zsolt 46.

1 A karmesternek: Kórah fiaié. Ének magas hangra.
2 Isten a mi oltalmunk és erősségünk, mindig biztos segítség a
nyomorúságban.
3 Azért nem félünk, ha megindul is a föld, és hegyek omlanak a tenger
mélyébe;
4 ha háborognak és tajtékoznak is vizei, és tombolásától megrendülnek a
hegyek. (Szela.)
5 Egy folyam ágai örvendeztetik Isten városát, A Felségesnek szent
hajlékait.
6 Isten van benne, nem inog meg, megsegíti Isten reggelre kelve.
7 Népek háborognak, országok inognak, ha az ÚR mennydörög, megretten a
föld.
8 A Seregek URa velünk van, Jákób Istene a mi várunk. (Szela.)
9 Jöjjetek, lássátok az ÚR tetteit, aki bámulatos dolgokat művel a
földön.
10 Háborúkat szüntet meg a föld kerekségén, íjat tör össze, lándzsát
tördel szét, harci kocsikat éget el.
11 Csendesedjetek el, és tudjátok meg, hogy én vagyok az Isten!
Magasztalnak a népek, magasztal a föld.
12 A Seregek URa velünk van, Jákób Istene a mi várunk. (Szela.)

                           ISTEN HATALMAS

Isten a mi oltalmunk és erősségünk, mindig biztos segítség a
nyomorúságban. (Zsolt 46,2)

Az orvos szavai úgy hatottak, mint egy gyomorszájon ütés: "Ön
Parkinson-kórban szenved." Nem ezt szerettem volna hallani. Arra sem
számítottam, amit néhány hónappal később mondtak, hogy egy halálos gén
folyamatosan rombolja fiam összes belső szervét. Négy nap múlva az
intenzív osztályról a mennyei hazába költözött. Alig néhány hónappal
később az egyik nagynénémet kellett a hospice szolgálatra bízni, hogy
megkapja a még lehetséges fájdalomcsillapítást. Nagynéném temetése
éjjelén édesanyám agyvérzést kapott, és az orvosok megállapították,
hogy nem fog tudni életmentő műszerek nélkül élni. Ez a sok baj
egymásután érzelmileg teljesen "leterített". Amikor már azt hittem,
hogy túlvagyok rajta, akkor egy újabb rokonom halt meg. Ez így
folytatódott két és fél évig.
A múltkor valaki megkérdezte: "Vajon mi fogja sújtani legközelebb a
családodat?" Őszintén szólva, nem is szeretném tudni. Amit tudok, hogy
Isten hatalmába kapaszkodok, és ez segít át a fájdalmas és szomorú
napokon. Ez ad erőt a jövőre nézve. Én magam gyenge vagyok, de tudom,
hogy Isten erős, és ő képes hordozni engem. Honnan tudom ezt? A Biblia
beszél erről. Isten vigasztaló jelenléte támogat, amelyet a hívő
testvéreim szeretet-cselekedeteiből tapasztalok meg.

Imádság: Köszönjük, Urunk, hogy hordozol minket az élet nemszeretem
napjaiban. Ámen.

Amikor én gyenge vagyok, Isten erőt és hatalmat sugároz.
Janet Huff (Illinois, USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIKET SOK SZOMORÚSÁG ÉRT!