Csendes Percek október 29.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2010. Okt. 29., P, 03:41:02 CEST

                       2010. október 29. péntek

Fil 3,10-17.

10 Hogy megismerjem őt és feltámadása erejét, valamint a szenvedéseiben
való részesedést, hasonlóvá lévén az ő halálához, 11 hogy valamiképpen
eljussak a halottak közül való feltámadásra.
12 Nem mintha már elértem volna mindezt, vagy már célnál volnék, de
igyekszem, hogy meg is ragadjam, mert engem is megragadott a Krisztus
Jézus. 13 Testvéreim, én nem gondolom magamról, hogy már elértem, 14 de
egyet teszek: ami mögöttem van, azt elfelejtve, ami pedig előttem van,
annak nekifeszülve futok egyenest a cél felé, Isten mennyei elhívásának
a Krisztus Jézusban adott jutalmáért.
15 Akik tehát tökéletesek vagyunk, így gondolkozzunk, és ha valamit
másképpen gondoltok, azt is kijelenti majd Isten nektek; 16 ellenben
amire eljutottunk, aszerint járjunk. 17 Legyetek követőim, testvéreim,
és azokra figyeljetek, akik úgy élnek, ahogyan mi példát adtunk nektek.

                          "NE NÉZZ HÁTRA!"

Ami mögöttem van, azt elfelejtve, ami pedig előttem van, annak
nekifeszülve futok egyenest a cél felé, Isten mennyei elhívásának a
Krisztus Jézusban adott jutalmáért. (Fil 3,14)

Több évvel ezelőtt alkalmam nyílt rá, hogy sógorommal Bennel és
családja néhány tagjával egy csónaktúrán részt vegyek, ahol Ben volt a
kapitány. Én éppen mögötte ültem.
Az út során időnként Ben eltakarta előlem a kilátást, így nem láttam a
víz szépségét, az eget, az előttünk lévő fákat, amit pedig leginkább
szerettem. De amikor hátrafordultam, hogy lássak valamit, hányingerem
lett. Végül megtanultam a leckét: Ne nézz hátra! Csak úgy bírtam ki a
csónaktúrát, ha tudatosan előre néztem.
Amikor nehéz az élet, és úgy tűnik, túl gyorsan változik minden, könnyű
hátratekingetni, és sóvárogni a "régi szép idők" után, amikor jobb volt
az élet. De amellett, hogy a múlt kellemes élményeinek értékelése nem
rossz, a Biblia világosan elmondja, hogy elfelejthetjük a múltat, és
előreléphetünk Krisztussal. Segítségével minden napot Istennek
ajánlhatunk ajándékként.

Imádság: Szerető Istenünk, bárhogy tekintünk is a múltunkra, add meg a
szükséges kegyelmet és erőt, hogy hátunk mögött hagyjuk, és veled
előrelépjünk. Ámen.

Amíg a múlt felé tekingetünk, nem láthatjuk a jövőt.
Tyler Myers (Ohio, USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK NEM TUDJÁK LEZÁRNI A MÚLTAT!