Csendes Percek május 18.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2010. Május. 18., K, 03:41:03 CEST

                         2010. május 18. kedd

2Tim 3,10-17.

10 Te azonban követőjévé lettél az én tanításomnak, életmódomnak,
szándékomnak, hitemnek, türelmemnek, szeretetemnek, állhatatosságomnak,
11 üldöztetéseimnek, szenvedéseimnek, amelyek Antiókhiában, Ikóniumban,
Lisztrában értek. Milyen üldöztetéseket viseltem el, és mindegyikből
megszabadított az Úr! 12 De mindazokat, akik kegyesen akarnak élni
Krisztus Jézusban, szintén üldözni fogják. 13 A gonosz emberek és
ámítók pedig még tovább mennek a rosszban, tévelyegve és másokat is
megtévesztve. 14 De te maradj meg abban, amit tanultál, és amiről
megbizonyosodtál, tudván, kiktől tanultad, 15 mivel gyermekségedtől
ismered a szent írásokat, amelyek bölccsé tehetnek téged az üdvösségre
a Krisztus Jézusba vetett hit által. 16 A teljes Írás Istentől
ihletett, és hasznos a tanításra, a feddésre, a megjobbításra, az
igazságban való nevelésre; 17 hogy tökéletes legyen az Isten embere,
minden jó cselekedetre felkészített.

                     OLVASD EL A TÁJÉKOZTATÓT!

De hittel kérje, semmit sem kételkedve... (Jak 1,6)

Kis unokánk, Camden, játékhelikoptert kapott születésnapjára, amely
"némi összeszerelést igényelt". Miután nagyapja összerakta, nem repült.
Azután megpróbáltam én is, majd az édesanyja. Még mindig nem repült.
Amíg mi keményen dolgoztunk, Camden ott állt mellettünk, figyelt. Végül
nyugodt, tárgyilagos hangon közölte: "Talán el kellene olvasnunk a
tájékoztatót." Ezt hallva hangosan fölnevettünk. Lányom azonnal
biztosította: "Amikor édesapád hazaér, össze fogja rakni."
Természetesen úgy is történt.
Miért próbálunk világos iránymutatás nélkül elvégezni dolgokat? A
büszkeség és egyfajta hamis önbizalom megfoszthat bennünket az elérhető
segítség előnyeitől.
Az a sok-sok eset futott át az agyamon, amikor megpróbáltam a magam
esze által tenni valamit, anélkül, hogy elolvastam volna Isten
Bibliában adott utasításait. Ehelyett, tudni vágyva, mit vár tőlem
Isten, hűségesen, nem kétkedő elmével kell keresnem. (Jak 1,5-6) Amikor
Isten szavát olvasom, és azután imádkozom vezetésért és bölcsességért,
ő megadja ezeket.

Imádság: Mennyei Atyánk, töltsd meg szívünket irántad és mások iránt
érzett szeretettel. Bocsásd meg önteltségünket. Segíts, hogy fogékonyak
legyünk akaratodat cselekedni, és a te vezetésedet keressük. Ámen.

Az erő jele, ha elismerjük, hogy szükségünk van Isten segítségére.
Carolyn Schemahorn (Missouri, USA)

IMÁDKOZZUNK A BIBLIATERJESZTŐ TÁRSASÁGOKÉRT!