Csendes Percek július 6.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2010. Júl. 6., K, 03:41:02 CEST

                         2010. július 6. kedd

ApCsel 20,32-36.

32 "Most pedig az Istennek és kegyelme igéjének ajánllak titeket, aki
felépíthet benneteket, és örökséget adhat nektek a szentek között. 33
Senkinek ezüstjét, aranyát vagy ruháját nem kívántam, 34 sőt ti jól
tudjátok, hogy a magam szükségleteiről, meg a velem levőkéről ezek a
kezek gondoskodtak. 35 Minden tekintetben megmutattam nektek, hogy
milyen kemény munkával kell az erőtlenekről gondoskodni, megemlékezve
az Úr Jézus szavairól. Mert ő mondta: Nagyobb boldogság adni, mint
kapni." 36 Miután ezeket elmondta Pál, mindnyájukkal együtt térdre
borulva imádkozott.

                           REJTETT ÁLDÁS

Megemlékezve az Úr Jézus szavairól, mert ő mondta: Nagyobb boldogság
adni, mint kapni. (ApCsel 20,35)

Aznapi utolsó feladatom a vegyesboltba vezetett, ahol még néhány
apróságot kellett vásárolnom. Miközben a pénztárnál sorban álltam,
beszélgetésbe kezdtem az előttem álló idősebb asszonnyal. Figyelmesen
szemlélte minden terméknek az árát, amikor a pénztáros beütötte. Hallva
a végösszeget - 3 dollár 48 cent -, átnyújtott a pénztárosnak néhány
összegyűrt bankjegyet. Az megszámolta, 3 dollár volt, tehát egy még
hiányzott.
Az asszony zavarba jött a hiányzó bankjegy miatt, váltig állította,
hogy volt még egy bankó a pénztárcájában. De hiába kereste, nem
találta. Végül miközben habozva visszarakta a tojásokat a
bevásárlókosarából, odacsúsztattam egy dollárt a pénztárosnak. Az
asszony meglepetten nézett rám, és megkérdezte: "De hát mit csinált?"
Mosolyogva válaszoltam neki, ő pedig könnyekkel a szemében azt mondta:
"Annyira szükségem van azokra a tojásokra! Isten áldja meg magát!"
Nem tudhatta, hogy én már abban a percben áldást nyertem. Gyakran
gondolok az asszonyra, és azt kívánom, bár tudná, hogy én csupán
pillanatnyilag segítettem őt, ő tartós áldást nyújtott nekem. Azt a
megnyugtató tudatot közvetítette, hogy amit tettem, ha csak kis időre
is, de megváltoztatta valaki helyzetét, ahogyan Krisztus is
megváltoztatott engem.

Imádság: Urunk, taníts minket hangodra figyelni. Vezess, hogy
továbbíthassuk mások felé ajándékaidat. Ámen.

Isten bőkezűen adott. Akarja, hogy megosszuk azt másokkal.
Kayci Strickland (Kansas, USA)

IMÁDKOZZUNK A CSEKÉLY BEVÉTELBŐL ÉLŐ IDŐSEKÉRT!