Csendes Percek július 1.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2010. Júl. 1., Cs, 03:41:01 CEST

                      2010. július 1. csütörtök

Zsolt 63,1-9.

1 Dávid zsoltára, abból az időből, amikor Júda pusztájában volt.
2 Ó Isten, te vagy Istenem, hozzád vágyakozom! Utánad szomjazik lelkem,
utánad sóvárog testem, mint kiszikkadt, kopár, víztelen föld.
3 Így nézek rád a szentélyben, hogy lássam hatalmadat és dicsőségedet.
4 Mert szereteted az életnél is jobb, ajkam téged dicsőít.
5 Ezért téged áldalak, amíg élek, nevedet imádva emelem föl kezem.
6 Mintha zsíros falatokkal laktam volna jól, úgy ujjong az ajkam, és
dicsér a szám.
7 Fekvőhelyemen is rád gondolok, minden őrváltáskor rólad elmélkedem.
8 Mert te voltál a segítségem, szárnyad árnyékában ujjongok.
9 Ragaszkodik hozzád lelkem, jobboddal támogatsz engem.

                       FONTOS A LÉLEGZETVÉTEL

Ó Isten, te vagy Istenem, hozzád vágyakozom! Utánad szomjazik lelkem,
utánad sóvárog testem, mint kiszikkadt, kopár, víztelen föld. (Zsolt
63,2)

Egész felnőtt életemet súlyos koraszülött gyermekek gondozásával
töltöttem. Általános problémáik egyike, hogy megfeledkeznek a
lélegzetvételről, és a gondozó érintése szükséges, hogy emlékeztesse
őket a normális levegővétel folytatására. Körülveszi őket az életet adó
levegő, mégis a meghalás veszélye fenyeget, mert kifejletlen agyuk
elmulasztja elküldeni a lélegzésre parancsot adó jelet.
A lelki életem olykor-olykor ehhez hasonló. Körülvesz az Isten
jelenléte, de erőtlenségem miatt a lelki levegővétel elmarad.
Elhanyagolom a bibliaolvasást, mellőzöm a csendességet, nem beszélgetek
Istennel. Mindezek szükségesek a Szentlélek befogadásához, és ahhoz,
hogy lelkem megtisztuljon az élet mérgező elemeitől, amely mindenkiben
felhalmozódhat.
Ha "levegőre szomjazom", levert és reményvesztett vagyok, Isten keze
megérint, mint a koraszülöttek fölött őrködő gondozónővér. Ekkor
felismerem; azért érzem magam üresnek, mert megfeledkeztem a
legfontosabb napi tevékenységről - Isten Szentlelkének belélegzéséről.
Amikor visszatérek a napi csendességemhez, az Isten szerető
jelenlétében megújulok.

Imádság: Urunk, köszönjük érintésedet, amellyel a megváltott életben
való járás vágyát felébreszted bennünk. Ámen.

Az Istennel töltött idő éppen olyan fontos, mint a lélegzés.
Keith J. Peevy (Alabama, USA)

IMÁDKOZZUNK A KORASZÜLÖTT CSECSEMŐKÉRT!