Csendes Percek január 12.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2010. Jan. 12., K, 03:41:01 CET

                        2010. január 12. kedd

Ef 2,4-10.

4 De Isten, gazdag lévén irgalomban, az ő nagy szeretetéért, amellyel
minket szeretett, 5 minket is, akik halottak voltunk a vétkek miatt,
életre keltett a Krisztussal együtt - kegyelemből van üdvösségetek! - 6
és vele együtt feltámasztott, és a mennyeiek világába ültetett Krisztus
Jézusért, 7 hogy megmutassa az eljövendő korszakokban kegyelmének
mérhetetlen gazdagságát irántunk való jóságából Krisztus Jézusban. 8
Hiszen kegyelemből van üdvösségetek a hit által, és ez nem tőletek van:
Isten ajándéka ez; 9 nem cselekedetekért, hogy senki se dicsekedjék. 10
Mert az ő alkotása vagyunk, akiket Krisztus Jézusban jó cselekedetekre
teremtett, amelyeket előre elkészített Isten, hogy azok szerint éljünk.

                         AJÁNDÉK-ELFOGADÁS

Hiszen kegyelemből van üdvösségetek a hit által, és ez nem tőletek van:
Isten ajándéka ez. (Ef 2,8)

Élénken emlékszem, mennyire kényelmetlenül éreztem magam a
tiszteletemre adott különféle rendezvényeken az esküvőm előtt, vagy
első gyermekem születésekor. Nagyon zavart, hogy én vagyok a figyelem
középpontjában, különösen, amikor az ajándékok kinyitására került sor.
Úgy emlékszem, mindig az járt az eszemben, hogy nem érdemlem meg a az
irántam tanúsított szeretetet és nagylelkűséget.
Soha sem volt könnyű ajándékot elfogadni, és ez kétségtelenül igaz rám
az Isten ajándékaival kapcsolatban is. Nehéz megértenem, hogy Isten a
bűneimet valami megfizethetetlenre, Isten igazságára cserélte Jézus
Krisztus által. Ennyire szeret engem és mindenkit. Sokszor kapom magam
azon, hogy világi szempontok, a teljesítményem és mások véleménye
alapján értékelem magam. Igazából nem érdemlem meg Isten ajándékát,
bármit is teszek, vagy bármilyen keményen is próbálkozom, soha sem
fogom kiérdemelni. Ő tudja ezt, de megajándékoz ennek ellenére. Mint
gyermekeit, nagyon szeret bennünket, teljes mértékben megbocsátott és
elfogad Krisztus által. Kértem Istent, hogy segítsen megváltoztatni
gondolkodásmódomat.

Imádság: Istenünk, köszönjük, hogy annyira szeretsz bennünket, hogy
Fiadat Jézust adtad értünk, hogy elnyerhessük az üdvösség ajándékát a
benne való hit által. Ámen.

Senki sem méltó arra, hogy Istenhez jöjjön, de ő mindenkit szívesen
fogad.
Polly Leipold (Pennsylvania, USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIKNEK NEHÉZ VALAMIT ELFOGADNI!