Csendes Percek február 19.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2010. Feb. 19., P, 03:41:02 CET

                       2010. február 19. péntek

Zsolt 46.

1 A karmesternek: Kórah fiaié. Ének magas hangra.
2 Isten a mi oltalmunk és erősségünk, mindig biztos segítség a
nyomorúságban.
3 Azért nem félünk, ha megindul is a föld, és hegyek omlanak a tenger
mélyébe;
4 ha háborognak és tajtékoznak is vizei, és tombolásától megrendülnek a
hegyek. (Szela.)
5 Egy folyam ágai örvendeztetik Isten városát, A Felségesnek szent
hajlékait.
6 Isten van benne, nem inog meg, megsegíti Isten reggelre kelve.
7 Népek háborognak, országok inognak, ha az ÚR mennydörög, megretten a
föld.
8 A Seregek URa velünk van, Jákób Istene a mi várunk. (Szela.)
9 Jöjjetek, lássátok az ÚR tetteit, aki bámulatos dolgokat művel a
földön.
10 Háborúkat szüntet meg a föld kerekségén, íjat tör össze, lándzsát
tördel szét, harci kocsikat éget el.
11 Csendesedjetek el, és tudjátok meg, hogy én vagyok az Isten!
Magasztalnak a népek, magasztal a föld.
12 A Seregek URa velünk van, Jákób Istene a mi várunk. (Szela.)

                       RENDSZERES CSENDESSÉG

Csendesedjetek el, és tudjátok meg, hogy én vagyok az Isten! (Zsolt
46,11)

Egyik reggel nagyon mérges lettem a számítógépemre, amikor lefagyott,
holott egy fontos dokumentumot próbáltam kinyomtatni. Leállítottam és
újra indítottam, de a dokumentumot így sem sikerült kinyomtatnom.
Idegesen, dühöngve imádkoztam Istenhez segítségért. "Miért történik
mindig ez, ha valami fontosat akarok nyomtatni?" Ez a papír segítene
másoknak, és azt vártam, hogy rendben menjen minden, hiszen Isten
ügyéért munkálkodtam. Még dühösebb lettem, amikor a probléma
elhárítására való minden törekvés hiábavalónak bizonyult.
Ebédidőben hazajöttem, és újból megpróbáltam - sikertelenül. Megint
begurultam. Miközben füstölögtem, rádöbbentem, hogy egyáltalán nem a
számítógép itt a gond, hanem az én lelki egészségem. Ha lélekben
egészséges lennék, nem engedtem volna, hogy ez a probléma feldühítsen.
Kezdtem látni, mi hiányzik az életemből - az imádság, a
bibliatanulmányozás és a csendesség Istennel. Elhatároztam, hogy megint
elkezdem a napi (10 perces) csendességemet Istennel. Ez a gyakorlat
segít nyugodt maradni a kaotikus világban és a pörgésemben is. Most
már, ha egy nap minden tönkre megy, tudom, ha szünetet tartok, Isten
fog lecsendesíteni.

Imádság: Istenünk, segíts a nyugtalanító helyzetekben megállni és
megkérdezni, vajon Jézus mit tenne a helyünkben. Jézus nevében kérünk.
Ámen.

Az Isten előtti csend segít meglátni, mi az igazán fontos.
Ed Ridgley (Alabama, USA)

IMÁDKOZZUNK A SZÁMÍTÓGÉPPEL DOLGOZÓKÉRT!