Csendes Percek február 20.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2010. Feb. 20., Szo, 03:41:02 CET

                      2010. február 20. szombat

Mt 6,19-21.

Jézus mondja: 19 "Ne gyűjtsetek magatoknak kincseket a földön, ahol a
moly és a rozsda megemészti, és ahol a tolvajok kiássák és ellopják, 20
hanem gyűjtsetek magatoknak kincseket a mennyben, ahol sem a moly, sem
a rozsda nem emészti meg, és ahol a tolvajok sem ássák ki, és nem
lopják el. 21 Mert ahol a kincsed van, ott lesz a szíved is."

                   ISTEN AJÁNDÉKAINAK MEGOSZTÁSA!

Mert ahol a kincsed van, ott lesz a szíved is. (Mt 6,21)

Amikor nagymamám meghalt, megörököltem tőle kézzel készített takaróit.
Nagyon értékesek a számomra, mert minden öltés rá emlékeztet. Viszont
nem volt mindegyik tökéletes állapotban. Néhány már kirojtolódott a sok
használattól és mosástól, az élénk színek megfakultak. Hogy tovább ne
kopjanak, gondosan elcsomagoltam őket.
Évek múlva, egy nagytakarításkor ráakadtam a takarókra, de rájöttem,
hogy így viszont nem láthatom őket. Ezért ráterítettem őket a
kanapékra, ágyakra. Nagyi azért varrta őket, hogy használjuk, nem
azért, hogy elrakjuk és tartogassuk. Ma minden nap eszembe jut a
takarókról nagymamám kitartó szeretete.
Az Istentől kapott ajándékaink olyanok, mint a nagyi takarói. Isten sok
kinccsel megáld, mint például idővel, pénzzel, és tehetséggel.
Tartogathatjuk őket, gondosan elcsomagolva, nehogy elkopjanak, vagy
használhatjuk őket más isteni célokra. Ha használjuk Isten ajándékait,
az ő szeretetét mutatjuk másoknak. Ha megosztjuk időnket, pénzünket és
tehetségünket az emberek szolgálatára, akkor eláraszt bennünket Isten
előre elkészített öröme.

Imádság: Drága Atyánk, köszönjük az összes ajándékodat, amivel
megáldottál. Segíts felismernünk ezeket, és használni őket mások
szolgálatára. Ámen.

Milyen ajándékaim vannak, amiket megoszthatok másokkal?
Lori Stratton (Kansas, USA)

IMÁDKOZZUNK A NAGYMAMÁKÉRT!