Csendes Percek április 15.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2010. Ápr. 15., Cs, 03:41:02 CEST

                     2010. április 15. csütörtök

1Móz 5,18-24.

18 Jered százhatvankét éves volt, amikor Énókot nemzette. 19 Énók
születése után Jered nyolcszáz évig élt, és még nemzett fiakat és
leányokat. 20 Jered teljes életkora tehát kilencszázhatvankét év volt,
amikor meghalt. 21 Énók hatvanöt éves volt, amikor Metúselahot
nemzette. 22 Énók az Istennel járt; Metúselah születése után háromszáz
évig élt, és még nemzett fiakat és leányokat. 23 Énók teljes életkora
tehát háromszázhatvanöt év volt. 24 Énók az Istennel járt, és egyszer
csak eltűnt, mert magához vette őt Isten.

                           ISTENNEL JÁRNI

Énók az Istennel járt, és egyszer csak eltűnt, mert magához vette őt
Isten. (1Móz 5,24)

Ha az időjárás engedi, feleségemmel frissítő sétát teszünk a környéken.
A séta nemcsak az oly szükséges testgyakorlást oldja meg, hanem
lehetőséget nyújt arra, hogy úgy beszélgessünk egymással, hogy ne
szóljanak közbe a gyerekek vagy a telefon, a háztartás dolgai ne
zavarjanak. A közös séta elmélyült beszélgetésre ösztönzi az embert.
Meghitten beszélgethetünk az életünket befolyásoló dolgokról:
gyermekeink szükségleteiről, anyagi döntésekről, munkahelyi
követelményekről és személyes küzdelmekről.
1Móz 5,24-ben olvassuk, hogy Énók az Istennel járt. Énók hite és
Istennel való bensőséges kapcsolata miatt úgy lett ismert, mint Isten
előtt kedves ember (Zsid 11,5). Isten annyira szerette Énók társaságát,
hogy magával ragadta a mennybe.
Elgondolkodtam én is az Istennel való kapcsolatomról. Vajon mindennapi
viselkedésem kedves Isten számára? A kapcsolatom Istennel bensőséges és
személyes? Szólok minden nap Istenhez, és figyelem válaszát?
Megpróbálom én meghatározni az irányt, vagy őt követem? Én arra
szeretnék menni, amerre Isten vezet.

Imádság: Istenünk, segíts, meglátnunk, hogy merre vezetsz bennünket, és
adj bátorságot követni téged. Ámen.

Ha Istennel járunk, arra menjünk, amerre ő vezet.
Terry Bowman (Észak-Karolina, USA)

IMÁDKOZZUNK BÁTORSÁGÉRT, HOGY MERJÜK ISTENT KÖVETNI!