Csendes Percek szeptember 20.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2009. Sze. 20., V, 03:41:01 CEST

                    2009. szeptember 20. vasárnap

1Pt 4,10-11.

10 Ki milyen lelki ajándékot kapott, úgy szolgáljatok azzal egymásnak,
mint Isten sokféle kegyelmének jó sáfárai: 11 ha valaki prédikál, úgy
mondja szavait, mint Isten igéit, ha valaki szolgál, úgy szolgáljon,
mint aki azt az Istentől kapott erővel végzi, hogy mindenkor az Isten
dicsőíttessék Jézus Krisztus által, akié a dicsőség és a hatalom
örökkön-örökké. Ámen.

                          LELKI AJÁNDÉKOK

Ki milyen lelki ajándékot kapott, úgy szolgáljatok azzal egymásnak.
(1Pt 4,10)

Miért én? Miért volt biztos a női bizottság vezetője abban, hogy
elvállalom egy beszélgetős csoportnak a vezetését? Vajon tudta, hogy
nekem olyan ajándékaim vannak, melyek hasznára lehetnek a csoportnak?
Bár gyermekeket tanítottam már vasárnapi iskolában, soha nem vezettem
még másfajta csoportot az egyházban. Ez nagy kihívás lesz számomra.
Elvállaltam a csoportvezetést, azután imádkoztam, böjtöltem,
előtanulmányokat végeztem, és előkészítettem a foglalkozásra az
anyagot.
Nagy élmény volt látni az élénk csoportmunkát és aktív részvételt,
amiből sokat tanultam. Isten érezhetően közöttünk volt. Hálás voltam és
örültem, hogy elvégezhettem a feladatot.
Elgondolkodtam, vajon hányszor segíthettünk volna másoknak azzal, hogy
megosztjuk ajándékainkat és ismereteinket, melyeket Istentől kaptunk,
de mégsem tettük. Miért? Isten megáldhat másokat azáltal, ha igyekszünk
megérteni az ő akaratát, és aszerint járunk. Amikor megosztjuk
megtapasztalásainkat és tudásunkat, magunk is épülünk hitünkben, és
másokat is segítünk a növekedésben.

Imádság: Urunk, szeretnénk nevedet magasztalni talentumaink és
ajándékaink megosztásával. Ámen.

Milyen lelki ajándékaimat használhatom Isten gyermekeinek
szolgálatában?
Norma L. Santos (Puerto Rico)

IMÁDKOZZUNK AZÉRT, HOGY HŰ SÁFÁRKÉNT BÁNJUNK LELKI AJÁNDÉKAINKKAL!