Csendes Percek november 28.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2009. Nov. 28., Szo, 03:41:02 CET

                      2009. november 28. szombat

Péld 15,1-4.

1 A higgadt válasz elhárítja az indulatot, de a bántó beszéd haragot
támaszt.
2 A bölcsek nyelve jól alkalmazza a tudást, az ostobák szája meg
balgaságot áraszt.
3 Mindenen rajta tartja szemét az ÚR, a gonoszakat és a jókat egyaránt
figyeli.
4 A szelíd nyelv életnek a fája, a romlott pedig összetöri a lelket.

                           KEDVES BESZÉD

A higgadt válasz elhárítja az indulatot, de a bántó beszéd haragot
támaszt. (Péld 15,1)

A minap a munkahelyemen félreértés történt köztem és egy kollégám
között, és jól összevitatkoztunk. Ettől az esettől kezdve nem állt
velem szóba. Az első reakcióm az volt, hogy akkor én sem szólok hozzá,
amíg eszembe nem jutott egy bibliai vers: "a higgadt válasz elhárítja
az indulatot". Elkezdtem magamban imádkozni, és kértem Istent, hogy
adjon megértést iránta. Ezután már képes voltam továbbra is ugyanúgy
beszélni a munkatársammal, és felajánlani segítségemet, amikor szüksége
van rá. Idővel ő is elkezdett velem a szokásos vidámsággal beszélni, és
a kis összetűzésünk elfelejtődött.
Boldog vagyok, hogy hallgattam a Szentlélek vezetésére, és a Szentírás
szavait hagytam érvényesülni az életemben. Bármilyenek is legyenek a
körülményeink, ha bízunk Istenben, és a Szentírás bölcsességét
alkalmazzuk az életünkben, akkor az Úr képes mindent a javunkra
fordítani. Isten képessé tud tenni arra, hogy szeretetteljesen
viselkedjünk azokkal is, akikkel vitánk támad, példát állítva ezzel
másoknak, hogy megértsék a keresztyénség igazi jelentését.

Imádság: Urunk, segíts nekünk krisztusi életet élni, és ezzel másokat
hozzád vezetni. Ámen.

Krisztus azt várja tőlünk, hogy azokat is szeressük, akikkel nem értünk
egyet.
Anna Alex (Safat, Kuwait)

IMÁDKOZZUNK AZ EGYMÁSSAL VITÁZÓ MUNKATÁRSAKÉRT!