Csendes Percek november 22.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2009. Nov. 22., V, 03:41:02 CET

                     2009. november 22. vasárnap

Zsolt 119,97-106.

97 Mennyire szeretem törvényedet! Egész nap azon elmélkedem.
98 Bölcsebbé tesz ellenségeimnél parancsolatod, és enyém marad az
örökké.
99 Minden tanítómnál okosabb lettem, mert intelmeiden elmélkedem.
100 Értelmesebb vagyok a véneknél, mert megfogadtam utasításaidat.
101 Nem lépek lábammal semmilyen rossz útra, hogy megtarthassam igédet.
102 Döntéseidtől nem tértem el, mert te tanítottál azokra.
103 Milyen édesek ínyemnek ígéreteid! Édesebbek, mint számnak a méz.
104 Utasításaid értelmessé tettek, ezért gyűlölök minden hamis ösvényt.
105 Lábam előtt mécses a te igéd, ösvényem világossága.
106 Esküszöm és fogadom, hogy megtartom igazságos döntéseidet.

                       ELLENŐRIZD A KERÍTÉST!

A teljes Írás Istentől ihletett, és hasznos a tanításra, a feddésre, a
megjobbításra, az igazságban való nevelésre. (2Tim 3,16)

Reggel munkába menet sokszor látom, ahogyan két farmer gondosan
ellenőrzi a forgalmas út mellett végigfutó kerítést. Megnézik, hogy az
oszlopok szilárdan állnak-e, és sértetlen-e a drót, hogy megóvják
állataikat az autóút okozta veszélyektől, és attól, hogy olyan
területre kóboroljanak, ami már nem az ő tulajdonuk. Ez a fajta
gondosság elengedhetetlen, hiszen én is sokszor látom, ahogy egy
szarvasmarha kihajol a drót felett puszta kíváncsiságból, vagy hogy
harapjon egyet a kinti fűből is. A kerítés nélkül az állatok
elkóborolnának.
Isten igéje is olyan az életünkben, mint a kerítés. A Biblia elmondja,
hogyan kell biztonságos korlátokat felállítani az életben, amik
megóvnak a bűnös cselekedetek vagy a rossz döntések veszélyeitől.
Hozzon bármit is a nap, Isten igéje választ ad mindenre, amire
szükségem van azon a napon. De ahogyan a farmereknek, nekem is naponta
ellenőriznem kell a "kerítésemet". Van olyan, hogy nem akarom
meghallani Isten szavát, mert éppen a magam útját próbálom járni. A
napi bibliaolvasás azonban segít, hogy a lelki kerítésem jó állapotban
legyen, és segítsen megmaradni Isten biztonságos legelőjén.

Imádság: Mennyei Atyánk, köszönjük, hogy az igéd igazság, erő és
útmutatás. Segíts kitartóan olvasnunk, és azt tennünk, ami helyes.
Ámen.

A napi bibliaolvasás segít ott maradni, ahol Isten látni akar.
Laurinda Wallace (Arizona, USA)

IMÁDKOZZUNK AZ ÁLLATTENYÉSZTŐKÉRT!