Csendes Percek november 9.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2009. Nov. 9., H, 03:41:02 CET

                       2009. november 9. hétfő

Fil 4,4-9.

4 Örüljetek az Úrban mindenkor! Ismét mondom: örüljetek. 5 A ti
szelídségetek legyen ismert minden ember előtt. Az Úr közel! 6 Semmiért
se aggódjatok, hanem imádságban és könyörgésben mindenkor hálaadással
tárjátok fel kéréseiteket Isten előtt; 7 és Isten békessége, mely
minden értelmet meghalad, meg fogja őrizni szíveteket és
gondolataitokat a Krisztus Jézusban. 8 Egyébként pedig, testvéreim, ami
igaz, ami tisztességes, ami igazságos, ami tiszta, ami szeretetreméltó,
ami jóhírű, ha valami nemes és dicséretes, azt vegyétek figyelembe! 9
Amit tanultatok és átvettetek, hallottatok és láttatok is tőlem, azt
tegyétek, és veletek lesz a békesség Istene!

                               A SÉTA

Adj neki szívesen, és ne essék rosszul az, hogy adsz, mert éppen azért
fogja megáldani Istened, az Úr minden munkádat, és minden
szerzeményedet. (5Móz 15,10)

Amíg két óvodáskorú gyermekem és férjem a parkban játszottak, tettem
egy sétát. Akkoriban tudtuk meg, hogy babát várunk. Örültem, de
ugyanakkor gyötrődtem is. Minden nap egyforma volt: pelenkát cserélni,
elpakolni a játékokat, keménypapír-könyveket olvasni, és sok-sok
kérdésre válaszolni. Azon tűnődtem, hogy mi az értelme mindennek?
Egy nyitott templomhoz érkeztem, és betértem. Leültem az első padsorba,
és imádkoztam: "Miért teszem ezt?"
Amint imádkoztam, ráébredtem, életemet úgy éltem idáig, hogy nem adtam
hálát Isten áldásaiért, különösen Krisztus keresztáldozatáért.
Engedtem, hogy a napi feladatok elvegyék tőlem Krisztus követésének
örömét, szívemben haragot tápláltam. Imádkozás után vártam egy kicsit,
felszárítottam könnyeimet, és képes voltam örömmel visszatérni a
játszótérre családomhoz.
Most már tudom, nem számít, hogy Isten milyen feladatot ad nekem az
életben, képes vagyok teljesíteni "mind az Úr Jézus nevében, hálát adva
az Atya Istennek őáltala" (Kol 3,17).

Imádság: Köszönjük Istenünk minden áldásodat és kegyes szeretetednek
minden jelét. Ámen.

Ha követjük Krisztust, mindennapi teendőinkkel is őt szolgáljuk.
Sonya A. Haskins (Tennessee, USA)

IMÁDKOZZUNK A VÁRATLANUL TEHERBE ESŐ KISMAMÁKÉRT!