Csendes Percek május 25.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2009. Május. 25., H, 03:41:02 CEST

                        2009. május 25. hétfő

1Kor 3,5-9.

5 Hát ki az az Apollós, és ki az a Pál? Szolgák csupán, akik által
hívővé lettetek; mégpedig ki-ki úgy szolgál, ahogy megadta neki az Úr.
6 Én ültettem, Apollós öntözte, de a növekedést az Isten adta. 7
Úgyhogy az sem számít, aki ültet, az sem, aki öntöz, hanem csak Isten,
aki a növekedést adja. 8 Aki ültet, és aki öntöz: egyek, és mindegyik
majd a maga jutalmát kapja fáradozásához méltóan. 9 Mert mi Isten
munkatársai vagyunk, ti pedig Isten szántóföldje, Isten épülete
vagytok.

                         PARADICSOM-ÜLTETÉS

Én ültettem, Apollós öntözte, de a növekedést az Isten adta. (1Kor 3,6)

Édesapám nagyon szeretett zöldségeket ültetni és gondozni. Mivel
azonban a hadseregben szolgált, három-négy évente költözködnünk
kellett. Még ha tudtuk is, hogy elköltözünk, apánk akkor is beültette
és gondozta a kertet, és mosolyogva mondta: Elültettem a paradicsomot,
majd csak leszedi valaki.
Gyakran eszembe jutnak édesapám szavai, amikor úgy érzem, hogy Isten
ügyében tett munkálkodásomnak nincs semmi eredménye. Soha nem tudtam
még senkit egyetlen találkozás alkalmával meggyőzni Isten mellett, vagy
egy Istentől eltávolodott hívőt egyetlen beszélgetéssel visszasegíteni
a jó útra. Őszintén elgondolkodva, lehet, hogy igyekezetem gyümölcsét
életemben talán nem is fogom meglátni.
Minden, amit Isten ügyében teszek, közelebb vihet valakit az Isten
kegyelméhez, de a teljes utat soha nem látom. Az a néhány eset, amit
személyesen is átéltem, amikor valaki megtért, vagy visszatalált
Megváltójához, mindig egy hosszabb eseménysorozat végső állomása volt
az ember életében.
Isten arra hív el minket, hogy szolgáljunk. Örömmel plántálhatunk,
öntözhetünk, akár részesei leszünk az aratás örömének, akár nem.

Imádság: Urunk, taníts minket szeretni másokat, és tanúbizonyságot
tenni, rád bízva az eredményt. Ámen.

Isten felhasználja szolgálatunkat, akkor is, ha talán soha nem látjuk
az eredményét.
Jim Playford (Kansas, USA)

IMÁDKOZZUNK A KATONACSALÁDOKÉRT!