Csendes Percek május 24.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2009. Május. 24., V, 03:41:02 CEST

                       2009. május 24. vasárnap

Péld 3,1-7.

1 Fiam, ne felejtsd el tanításomat, és parancsaimat őrizze meg szíved,
2 mert hosszú életet, magas életkort és jólétet szereznek azok neked!
3 A szeretet és hűség ne hagyjon el téged: kösd azokat a nyakadba, írd
fel a szíved táblájára!
4 Így találsz kedvességre és jóindulatra Istennél és embereknél.
5 Bízzál az ÚRban teljes szívből, és ne a magad eszére támaszkodj!
6 Minden utadon gondolj rá, és ő egyengetni fogja ösvényeidet.
7 Ne tartsd bölcsnek önmagadat, féljed az URat, és kerüld a rosszat!

                      "TALÁN IGEN, TALÁN NEM"

Bízzál az Úrban teljes szívből, és ne a magad eszére támaszkodj! (Péld
3,5)

Amikor évekkel ezelőtt iskolai előkészítőben tanítottam, a reggeli
foglalkozásokhoz mindig felírtam egy kis papírra annak a gyereknek a
nevét, akinek aznap segítenie kellett nekem. Mielőtt felmutattam a
tanulóknak ezt a kis lapot, egy kislány mindig odajött hozzám, és azt
kérdezte: Én mikor leszek? Ma nem én jövök? Végül azt mondtam neki:
Talán igen, talán nem. Úgy tűnt, hogy valamiért ez a válasz
megnyugtatta őt: mosolygott és elismételte, amit mondtam.
Mostanában sokszor eszembe jut, amit neki mondtam. Amikor azon
gondolkodom, hogy valami be fog-e következni a jövőben, akkor erre
gondolok, "talán igen, talán nem". Ha tudni szeretném, hogy bizonyos
imáim meghallgatásra találnak-e, ezeket a szavakat ismételgetem
magamnak.
Amikor így teszek, ahhoz a kislányhoz hasonlóan megnyugszom.
Megtanultam, hogy nincs értelme minden apró részleten rágódni a jövőmet
illetően, sokkal inkább az Úrban kell bíznom. "Talán igen, talán nem",
addig ismételgetem ezt magamnak, amíg a szívembe nem vésődik. Arra
emlékezem ilyenkor, hogy minden döntésemet rábízhatom a mindenható
Istenre, aki szeret engem.

Imádság: Drága Mennyei Atyánk, segíts, hogy ne aggódjunk a jövőnk
miatt, hanem benned bízzunk. Ámen.

Ahelyett, hogy a jövőmön rágódnék, Istenben bízhatok.
Beth DeLong (Hawaii, USA)

IMÁDKOZZUNK A TANÍTÓKÉRT!