Csendes Percek május 20.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2009. Május. 20., Sze, 03:41:02 CEST

                        2009. május 20. szerda

Zsolt 103,1-5.

1 Dávidé. Áldjad, lelkem, az URat, és egész bensőm az ő szent nevét!
2 Áldjad, lelkem, az URat, és ne feledd el, mennyi jót tett veled!
3 Ő megbocsátja minden bűnödet, meggyógyítja minden betegségedet,
4 megváltja életedet a sírtól, szeretettel és irgalommal koronáz meg.
5 Betölti javaival életedet, megújul ifjúságod, mint a sasé.

                      IMÁDKOZZATOK ZSOLTÁROKAT

Tárjátok fel kéréseiteket Isten előtt; és Isten békessége, mely minden
értelmet meghalad, meg fogja őrizni szíveteket és gondolataitokat a
Krisztus Jézusban. (Fil 4,6-7)

Szörnyű hírt kaptam: mellrákos vagyok. Könnyes szemmel és ijedten
tértem haza az orvostól és a labor-vizsgálatról. Az üzenetrögzítőn a
következő üzenet várt a nagynéném hangján: Olvasd a Zsolt 103,1-5-öt.
Olvasd újra és újra minden nap.
Felkaptam a Bibliám, és olvastam: "Áldjad, lelkem, az Urat, és egész
bensőm az ő szent nevét." Aláhúztam ezt az igeverset. "Áldjad, lelkem,
az Urat, és ne feledd el, mennyi jót tett veled." Legépeltem, hogy
elvihessem magammal a kórházba. "Ő meggyógyítja minden betegségedet."
(1-3)
Ahogy ismételtem a verset, a "betegséged" helyett "betegségemet"
olvastam. "Megváltja életemet a sírtól." (4). Olvastam a zsoltárt az
operáció, a gyógyulás alatt, és míg vártam az eredményeket.
"Szeretettel és irgalommal koronáz meg." Folytattam az olvasást,
naponta többször is, a kezelések alatt, amikor gyenge voltam, kimerült,
félve a jövőtől, - ha lesz egyáltalán jövőm - hogy ifjúságom
megújulhasson (5).
Több mint egy évig olvastam ezeket az igéket, míg megújult az erőm, és
kaptam egy újabb esélyt az életre. Életem majdnem olyan, mint régen, de
nem vagyok ugyanaz. Most már értem, milyen fontos Istent minden
helyzetben dicsőíteni.

Imádság: Istenem, köszönöm gyógyító érintésed, és szeretetteljes
jelenléted. Ámen.

Isten hordoz életünk legnehezebb szakaszain.
Carol A. Lowe (Texas, USA)

IMÁDKOZZUNK A KEZELÉS ALATT LÉVŐ RÁKOS BETEGEKÉRT!