Csendes Percek május 9.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2009. Május. 9., Szo, 03:41:02 CEST

                        2009. május 9. szombat

Mt 11,28-30.

Jézus mondja: 28 "Jöjjetek énhozzám mindnyájan, akik megfáradtatok, és
meg vagytok terhelve, és én megnyugvást adok nektek. 29 Vegyétek
magatokra az én igámat, és tanuljátok meg tőlem, hogy szelíd vagyok, és
alázatos szívű, és megnyugvást találtok lelketeknek. 30 Mert az én igám
boldogító, és az én terhem könnyű."

                            ÚJJÁSZÜLETÉS

Minden gondotokat őreá vessétek, mert neki gondja van rátok. (1Pt 5,7)

2006. május 25-én kétoldali rosszindulatú petefészek daganatot
diagnosztizáltak nálam. Ezzel a súlyos betegséggel szembesített a
főnővér, mielőtt még megjött volna a szövettan eredménye. Tudtomra
adta, hogy ők 50 %-ot tudnak adni a túléléshez, de a betegnek kell
hozzátennie a másik 50 %-ot. Ebben a pillanatban a következők futottak
végig az agyamon. Nekem, meg kell gyógyulnom! Ott a férjem, és az akkor
még 13 éves kislányunk, és ott vagyok én. Mindent el kell követnem a
teljes gyógyulásom érdekében.
A műtét előtti éjszaka kétségbeesve imádkoztam a teljes felépülésemért.
Szívből jöttek a gondolataim. A műtő felé vezető úton nem féltem
semmitől. Hatalmas erőt kaptam mindahhoz, amin keresztül mentem.
Megérhettem 50. születésnapomat is. Az Úr kegyelme és szeretete révén
olyan orvos és főnővér kezébe kerülhettem, akik mind szakmailag, mind
emberileg maximálisan mindent elkövettek a gyógyulásomért.
Az Úrhoz fordulhatunk bizalommal minden élethelyzetben.

Imádság: Urunk, erősítsd meg azok szívét, akik nem hisznek a gyógyulás
erejében. Ámen.

Hogyan erősíthetem meg a lelkem minden nap?
Szőnyi Lászlóné (Budapest, Magyarország)

IMÁDKOZZUNK A RÁKOS BETEGEKÉRT!