Csendes Percek május 10.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2009. Május. 10., V, 03:41:01 CEST

                       2009. május 10. vasárnap

2Tim 1,5-7.

5 Eszembe jutott ugyanis a benned élő képmutatás nélküli hit, amely
először nagyanyádban, Lóiszban és anyádban, Eunikében lakott, de meg
vagyok győződve arról, hogy benned is megvan. 6 Ezért emlékeztetlek
téged, hogy gerjeszd fel az Isten kegyelmi ajándékát, amely kezeim rád
tétele által van benned. 7 Mert nem a félelemnek lelkét adta nekünk az
Isten, hanem az erő, a szeretet és a józanság lelkét.

                          ANGYALI EMLÉKEK

Ne feledkezzetek meg vezetőitekről, akik az Isten igéjét hirdették
nektek. Figyeljetek életük végére, és kövessétek hitüket. (Zsid 13,7)

Nehéz volt eldöntenem, mi legyen édesanyám alkalmi ékszereinek sorsa,
miután meghalt. Egész fiatalkoromtól emlékszem, hogyan viselte a
fülbevalókat, és ha eladom őket, mintha az emlékeket is elveszíteném.
Úgy határoztam, inkább megtartom.
Egy nap felfedeztem egy ékszerészt, aki régi ékszerekből kitűzőket
készít. Az angyalok mindig különlegesek voltak számomra, mert segítenek
érezni Isten állandó jelenlétét az életemben. Megkértem hát az
ékszerészt, hogy a fülbevalókból angyal-kitűzőket készítsen. Gyönyörű
ötvösmunkával készítette el őket. Csodálatos angyalok születtek. Minden
közeli családtagomnak ajándékoztam egyet, hogy édesanyánkra
emlékeztesse őket.
Ha felveszek egy ilyen kitűzőt, újra látom anyámat. Emlékszem a nemes
lelkületére, kitartására és erejére, főként életének utolsó négy
évében, amikor félig bénultan kellett élnie. Eszembe jut az irántam
való hatalmas szeretete, és ami a legfontosabb: az Istenbe vetett hite.
Olyan hű tanúja akarok lenni az Úrnak, amilyen ő volt, hogy az emberek
velem kapcsolatban arra emlékezzenek, mennyire bíztam Istenben.

Imádság: Köszönjük Istenünk, hogy hithű példákat állítasz elénk, és
tanulhatunk az ő életükből. Segíts nekünk is példának lenni mások
előtt. Ámen.

Milyen dolgok emlékeztetnek Isten folyamatos jelenlétére?
Charlene Eubank (Tennessee, USA)

IMÁDKOZZUNK AZ IDŐS VAGY SÉRÜLT EMBEREKET ÁPOLÓKÉRT!