Csendes Percek június 13.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2009. Jún. 13., Szo, 03:41:01 CEST

                       2009. június 13. szombat

1Sám 10,17-24.

17 Ezután összehívta Sámuel a népet az ÚRhoz Micpába, 18 és így szólt
Izráel fiaihoz: Ezt mondja az ÚR, Izráel Istene: Én hoztam ki Izráelt
Egyiptomból. Én mentettelek meg benneteket Egyiptomnak és mindazoknak
az országoknak a hatalmától, amelyek sanyargattak benneteket. 19 Ti
pedig most elvetettétek Isteneteket, aki megszabadított benneteket
minden bajból és nyomorúságból. Hiszen ezt mondtátok neki: Tégy valakit
a királyunkká! Most hát álljatok az ÚR színe elé törzsenként és
nemzetségenként! 20 És amikor fölvonultatta Sámuel Izráel valamennyi
törzsét, a sors Benjámin törzsére esett. 21 Akkor fölvonultatta
Benjámin törzsét nemzetségenként, és a sors Matri nemzetségére esett.
Majd Kísnek a fiára, Saulra esett a sors, de amikor keresték, nem
találták. 22 Ekkor újból megkérdezték az URat, hogy eljött-e egyáltalán
az az ember? És az ÚR ezt felelte: Igen, itt van. Elrejtőzött a holmik
között. 23 Akkor odafutottak, és elhozták. És amikor odaállt a nép
közé, egy fejjel kimagaslott az egész nép közül. 24 Akkor Sámuel ezt
mondta a népnek: Látjátok, kit választott ki az ÚR? Hiszen nincs hozzá
hasonló az egész nép között! Ekkor ujjongásba tört ki az egész nép, és
ezt mondták: Éljen a király!

                       ISTEN HÍVÁSÁRA FELELVE

Ekkor újból megkérdezték az Urat, hogy eljött-e egyáltalán az az ember?
És az Úr ezt felelte: Igen, itt van. Elrejtőzött a holmik között. (1Sám
10,22)

Közeledett egyházunk évi konferenciájának időpontja. Feleségemmel Isten
akaratának felismeréséért imádkoztunk, mivel felkérést kaptam az egyház
irányító testületébe. Sok jó ok jutott eszembe, hogy a meghívást
elutasítsam. Ám nem voltam biztos magamban.
Mielőtt a találkozóra indultunk volna, éppen a Csendes Percek napi
elmélkedését olvastam. A Szentírásból azt a részt idézte, amikor Saul
megpróbált elrejtőzni Isten hívása elől. Tudtam, én is "elrejtőztem a
holmik között", de éreztem, hogy Isten többet vár tőlem. Kétségek
nélkül indultam útnak: vállalnom kell a kihívást. Megválasztottak, hogy
egy felelősségteljes posztról szolgáljam az egyházat.
Mindnyájunknak vannak felajánlható ajándékaink és talentumaink. Ha
ezeket Isten rendelkezésére bocsátjuk, az ő idejében és terve szerint,
a Szentlélek erőt ad nekünk Isten és az ő népe szolgálatára.

Imádság: Istenünk, segíts nekünk, hogy használhassuk tőled kapott
ajándékainkat akaratod teljesítésére. Ámen.

Isten arra hív minket, hogy használjuk ajándékainkat Krisztus testének
építésére.
Antonio Mario Schar (Buenos Aires, Argentína)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK ÚJ FELADATOKAT VÁLLALTAK EGYHÁZUKBAN!