Csendes Percek július 11.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2009. Júl. 11., Szo, 03:41:02 CEST

                       2009. július 11. szombat

Jn 15,12-17.

Jézus mondja: 12 "Az az én parancsolatom, hogy úgy szeressétek egymást,
ahogyan én szerettelek titeket. 13 Nincs senkiben nagyobb szeretet
annál, mintha valaki életét adja barátaiért. 14 Ti barátaim vagytok, ha
azt teszitek, amit én parancsolok nektek. 15 Többé nem mondalak titeket
szolgáknak, mert a szolga nem tudja, mit tesz az ura. Titeket azonban
barátaimnak mondalak, mert mindazt, amit hallottam az én Atyámtól,
tudtul adtam nektek. 16 Nem ti választottatok ki engem, hanem én
választottalak ki, és rendeltelek titeket arra, hogy elmenjetek és
gyümölcsöt teremjetek, és gyümölcsötök megmaradjon, hogy bármit kértek
az Atyától az én nevemben, megadja nektek. 17 "Ezeket azért parancsolom
nektek, hogy szeressétek egymást."

                           MEGISMERNI ŐT

Ha ismernétek engem, ismernétek az én Atyámat is: mostantól fogva
ismeritek őt, és látjátok őt. (Jn 14,7)

Már nagyon vártam egy elkövetkező író-találkozót, és kíváncsi voltam a
leendő szobatársamra. Egy ismerős nő volt, akivel már találkoztam
néhányszor a kritikaíró csoportunkban; de nem nagyon ismertem. Jól
megértjük majd egymást? Vajon barátok leszünk?
Végül kiderült, élvezzük egymás társaságát. Az első héten sok időt
töltöttünk együtt. Hosszú beszélgetések a személyes élményeinkről,
bátorító szavak, nevetés, és egyre jobban megismertük egymást.
Szobatársammal ismerősökként kezdtük a következő hetet, és kedves
barátokként fejeztük be.
Krisztussal is hasonló barátságban állunk. A Jn 15,15-ben Jézus ezt
mondja: "Többé nem mondalak titeket szolgáknak..., titeket azonban
barátaimnak mondalak." Jézusra figyelve, a Bibliát olvasva, és
vezetésére hallgatva egy bizalmas, szeretetteljes kapcsolatba
kerülhetünk a mi Urunkkal.

Imádság: Istenünk, szeretnénk megismerni és szeretni téged. Kérünk,
segíts nekünk, hogy törekedjünk a veled való kapcsolat fenntartására és
ápolására. Ámen.

Krisztus egy jó barát, vagy csak egy megfelelő ismerős számomra?
Angie Kay Dilmore (Louisiana, USA)

IMÁDKOZZUNK VALAKIÉRT, AKINEK KERESZTYÉN BARÁTRA VAN SZÜKSÉGE!