Csendes Percek január 24.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2009. Jan. 24., Szo, 03:41:02 CET

                       2009. január 24. szombat

Mt 11,7-15.

7 Amikor azok elmenőben voltak, elkezdett Jézus beszélni a sokaságnak
Jánosról: "Miért mentetek ki a pusztába? Szélingatta nádszálat látni? 8
Ugyan miért mentetek ki? Puha ruhákba öltözött embert látni? Hiszen
akik puha ruhákat viselnek, a királyok palotáiban vannak. 9 De hát
miért mentetek ki? Prófétát látni? Azt láttatok, sőt - mondom néktek -
prófétánál is nagyobbat. 10 Ő az, akiről meg van írva: Íme, én elküldöm
előtted követemet, aki elkészíti előtted az utat. 11 Bizony, mondom
néktek: nem támadt asszonytól születettek között nagyobb Keresztelő
Jánosnál; de aki a legkisebb a mennyek országában, nagyobb nála. 12
Keresztelő János napjaitól mostanig a mennyek országa erőszakot
szenved, és az erőszakosok igyekeznek hatalmukba keríteni. 13 Mert
minden próféta és a törvény János idejéig prófétált. 14 És ha
akarjátok, fogadjátok el, ő Illés, aki eljövendő volt. 15 Akinek van
füle, hallja!"

                        VALÓSZÍNŰTLEN HÍRNÖK

A szeleket tette követeivé, a lángoló tüzet szolgájává. (Zsolt 104,4)

Teljesen odavoltam, ahogy lerobbant autónkkal bedöcögtünk a Kansasi
kisvárosba, miközben egyik kipufogónkból füstfelhő hömpölygött.
Feszített volt az időnk Coloradóból Ohioba menet, ahol egy új
szakácsállás várt rám egy szállodában. Amint betolattunk a műhelybe, a
tulajdonos házaspár kijött. Volt megfelelő alkatrészük, amelyet be is
szereltek 15 perc alatt.
Amíg a férfi az autót javította, addig a nő kérdezgetett, hogy merre
tartunk. Beszéltem neki az új munkámról, ő pedig a munkakörömről
faggatott. Elmagyaráztam neki, hogy aki szereti ezt a munkát, annak
nagyszerű lehetőséget jelent. Elmondta, hogy a lánya főiskola helyett
vendéglátó iskolába jelentkezett, hogy szakács legyen. Most örült, hogy
találkoztunk, mert meggyőződött róla, hogy a lánya helyesen cselekszik.
Utunkat folytatva hirtelen rádöbbentem, milyen önző voltam. Habár hálát
adtam, hogy sikerült az autónkat megjavítani, de nem vettem észre, hogy
Isten hírnökei voltunk a műhelytulajdonosok számára. Munkámmal
kapcsolatos tapasztalataim megosztása után az anya megnyugodott a lánya
döntése miatt. Azóta igyekszem odafigyelni minden találkozásra, hogy
bármikor Isten hírnöke lehessek, még olyankor is, amikor nekem van
szükségem segítségre.

Imádság: Istenünk, segíts, hogy figyelmes és készséges hírnökeid
legyünk a mindennapi találkozások során. Ámen.

A kihívásaink Isten lehetőségei lehetnek.
Gregory L. Meeker (Új-Mexikó, USA)

IMÁDKOZZUNK VALAKIÉRT, AKI ÚJ MUNKÁT KEZD!