Csendes Percek január 18.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2009. Jan. 18., V, 03:41:01 CET

                      2009. január 18. vasárnap

Róm 8,31-39.

31 Mit mondjunk tehát erre? Ha Isten velünk, ki lehet ellenünk? 32 Aki
tulajdon Fiát nem kímélte, hanem mindnyájunkért odaadta, hogyne
ajándékozna nekünk vele együtt mindent? 33 Ki vádolná Isten
választottait? Isten, aki megigazít. 34 Ki ítélne kárhozatra? A
meghalt, sőt feltámadt Jézus Krisztus, aki az Isten jobbján van, és
esedezik is értünk? 35 Ki választana el minket a Krisztus szeretetétől?
Nyomorúság, vagy szorongattatás, vagy üldözés, vagy éhezés, vagy
mezítelenség, vagy veszedelem, vagy fegyver? 36 Hiszen meg van írva:
"Teérted gyilkolnak minket nap mint nap, annyira becsülnek, mint
vágójuhokat." 37 De mindezekkel szemben diadalmaskodunk az által, aki
szeret minket. 38 Mert meg vagyok győződve, hogy sem halál, sem élet,
sem angyalok, sem fejedelmek, sem jelenvalók, sem eljövendők, sem
hatalmak, 39 sem magasság, sem mélység, sem semmiféle más teremtmény
nem választhat el minket az Isten szeretetétől, amely megjelent Jézus
Krisztusban, a mi Urunkban.

                           EGY ÚJ KEZDET

Nincs tehát most már semmiféle kárhoztató ítélet azok ellen, akik a
Krisztus Jézusban vannak, mivel az élet Lelkének törvénye
megszabadított téged Krisztus Jézusban a bűn és a halál törvényétől.
(Róm 8,1-2.)

Hosszú időn át a kevés önbizalom és az önmagam kárhoztatásának
csapdájában éltem, tönkretéve ezzel magamat és a másokkal való
kapcsolatomat.
Egyik vasárnap reggel úgy döntöttem, nem abba a templomba megyek,
amelyikbe járni szoktam. Amikor a lelkész megkérdezte, hogy ki
szeretné, ha imádkozna érte, előre mentem az oltárhoz. Nagyon feldúltak
a lelkész szavai, akivel azelőtt egyébként még soha nem találkoztam.
Azt mondta: "Az önmagunk körül forgás bűn. Hogy megszabadulj ettől a
szokástól, olvasd el mint orvosságot a Róm 8,1-et naponta háromszor." A
dühöm ellenére elkezdtem "szedni a gyógyszert", és nemsokára
felismertem, hogy valóban Isten szólt hozzám ezen a lelkipásztoron
keresztül.
Még hónapokig szedtem a felírt "gyógyszert", és végül valóban sikerült
megszabadulnom az önvádtól és az érdemtelenség érzésétől. Az a vasárnap
délelőtt segített, hogy elinduljak egy új kezdet felé.

Imádság: Drága Urunk, gyógyítsd meg azokat, akik kudarcokat élnek át,
és elítélik önmagukat. Köszönjük, hogy a szabadulás üzenete a Bibliában
segíthet nekünk, hogy megszabaduljunk ezektől az érzésektől. Ámen.

A templom nem a szentek otthona, hanem a bűnösök kórháza.
Barbro Anderzon-Jonasson (Jönköping, Svédország)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIKNEK KEVÉS AZ ÖNBECSÜLÉSÜK!