Csendes Percek január 17.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2009. Jan. 17., Szo, 03:41:01 CET

                       2009. január 17. szombat

Fil 1,3-8.

3 Hálát adok az én Istenemnek, valahányszor megemlékezem rólatok, 4 és
mindenkor minden könyörgésemben örömmel imádkozom mindnyájatokért, 5
mert közösséget vállaltatok az evangéliummal az első naptól fogva mind
a mai napig. 6 Éppen ezért meg vagyok győződve arról, hogy aki elkezdte
bennetek a jó munkát, elvégzi a Krisztus Jézus napjára. 7 Így kell
gondolkoznom mindnyájatokról, mert szívemben hordozlak titeket, mivel
fogságomban is, az evangélium védelme és megerősítése közben is
mindnyájan együtt részesültök velem a kegyelemben. 8 Mert tanúm az
Isten, mennyire vágyódom mindnyájatok után a Krisztus Jézus
szeretetével.

                     JÉZUS RAJONGÓINAK LEVELEI

Pál írja: mindenkor minden könyörgésemben örömmel imádkozom
mindnyájatokért, mert közösséget vállaltatok az evangéliummal. (Fil
1,4-5)

Néhány éve nyugdíjba vonultam, és vettem egy kis farmot. Vannak
lovaink, birkáink, kecskéink és csirkéink, úgyhogy mindig van mit
csinálni. Mégis minden reggel szánok időt a bibliaolvasásra,
imádkozásra, és az Úrról való elmélkedésre, mert ez segít felkészülni
az előttem álló napra.
Egy ideje, reggeli csendességeim során elolvasom a napi áhítatot a
Csendes Percekből, amit úgy nevezek, hogy Jézus rajongóinak levelei.
Csodálatos hallani más keresztyénekről, akiknek ugyanolyan álmaik,
reményeik, nehézségeik és győzelmeik vannak, mint nekem. Sokszor olyan
érzés, mintha az aznapi üzenet pontosan az lenne, amit nekem hallanom
kell, és így érzem, hogy nem vagyok egyedül. Isten megáld engem a világ
más tájain élő emberek üzeneteivel, akik bölcsessége által erősödik a
hitem.

Imádság: Hálát adok neked Úr Jézus mindazokért, akik a Csendes Perceken
keresztül bátorítást nyújtanak, és azokért, akiknek a bizonyságtétele
segít, hogy még hűségesebben kövesselek téged. Ámen.

Ha megosztom a hitemet, mindketten erősödünk.
Roger L. Nichols (Texas, USA)

IMÁDKOZZUNK A CSENDES PERCEK ÁHÍTATÍRÓIÉRT!