Csendes Percek február 28.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2009. Feb. 28., Szo, 03:41:02 CET

                      2009. február 28. szombat

Ez 16,9-14; Ef 3,14-21.

9 Megfürdettelek vízben, lemostam rólad a vért, és bekentelek olajjal.
10 Tarka ruhába öltöztettelek, és delfinbőr sarut húztam a lábadra;
gyolcsba takartalak, selymet terítettem rád. 11 Földíszítettelek
ékszerekkel, karpereceket tettem a kezeidre és a nyakadra láncot. 12
Orrodba orrperecet tettem, füleidbe fülbevalót, a fejedre pedig ékes
koronát. 13 Földíszítetted magad arannyal, ezüsttel; gyolcsba, selyembe
és tarka ruhába öltöztél; ételed finomliszt, méz és olaj volt.
Igen-igen megszépültél, sőt még a királyságot is elérted. 14
Szépségednek híre ment a népek között, mert tökéletessé tették azok az
ékszerek, amelyeket rád raktam - így szól az én Uram, az ÚR.
14 Ezért meghajtom térdemet az Atya előtt, 15 akiről nevét kapja minden
nemzetség mennyen és földön: 16 adja meg nektek dicsőségének gazdagsága
szerint, hogy hatalmasan megerősödjék bennetek a belső ember az ő Lelke
által; 17 hogy a Krisztus lakjék szívetekben a hit által, a szeretetben
meggyökerezve és megalapozva 18 képesek legyetek felfogni minden
szenttel együtt: mi a szélesség és hosszúság, magasság és mélység; 19
és így megismerjétek Krisztusnak minden ismeretet meghaladó szeretetét,
hogy teljességre jussatok, az Isten mindent átfogó teljességéig. 20 Aki
pedig mindent megtehet sokkal bőségesebben, mint ahogy mi kérjük vagy
gondoljuk, a bennünk munkálkodó erő szerint: 21 azé a dicsőség az
egyházban Krisztus Jézus által nemzedékről nemzedékre, örökkön-örökké.
Ámen.

                             ÁLDÁSAINK

Mindenki aszerint vigyen ajándékot, amilyen áldást kapott Istenedtől az
Úrtól, aki adja azt neked. (5Móz 16,17)

A böjti idő alatt minden nap beteszek egy néhány pénzérmét egy üvegbe,
hogy emlékezzem, mennyi áldásban részesedtem. Egy keresztyén
jótékonysági szervezet azt tanácsolta: "adj minden pár cipődért egy
garast." 8 pár cipőt számoltam, és utána arra a rengeteg gyerekre
gondoltam, akik szerte a világon mezítláb szaladgálnak. Másnap az
étkezéseimet számoltam, és annak megfelelően adtam az aprót, és azokra
gondoltam közben, akik éheznek és éhen halnak. Jézus beszélt arról,
hogy az ember fiának nincs hová lehajtania fejét. (Mt 8,20) Másnap az
ágyakat számoltam meg a lakásomban, és adakoztam a számnak megfelelően.
Sok mindenünk van, amiért hálásak lehetünk, tiszta ivóvíz, étel,
ruhanemű, hajlék, munka, áram, gáz, béke.
Jézus azonosult a szegényekkel. Tehénistállóban született,
kisgyermekként menekült volt, felnőttként hajléktalan, kiközösítették
szülővárosában és gyakorlatilag a város szemétdombján halt meg.
Mindenfajta embernek szolgált, de különös gondja volt a szegényekre.
Mennyit vagyok hajlandó adni? Böjt végén felkerekítem az összeget és
elküldöm egy jótékonysági szervezetnek. De akkor is csak kis összeg
lesz ahhoz képest, amit Istentől kaptam.

Imádság: Istenünk, nem akarjuk természetesnek tekinteni adományaidat.
Segíts örvendező hálaadással válaszolnunk. Ámen.

Számold az áldást, és légy te is adakozó.
Pam Pointer (Wiltshire, Anglia)

IMÁDKOZZUNK A MENEKÜLTEKÉRT!