Csendes Percek február 3.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2009. Feb. 3., K, 03:41:02 CET

                        2009. február 3. kedd

2Kor 4,1-6.

1 Ezért tehát, mivel ilyen szolgálatban állunk, minthogy irgalmat
nyertünk, nem csüggedünk el, 2 hanem elvetjük a szégyenletes titkos
bűnöket; nem járunk ravaszságban, nem is hamisítjuk meg az Isten
igéjét, hanem az igazság nyílt hirdetésével ajánljuk magunkat minden
ember lelkiismeretének az Isten előtt. 3 Ha pedig nem elég világos a mi
evangéliumunk, csak azok számára nem világos, akik elvesznek. 4 Ezeknek
a gondolkozását e világ istene megvakította, mert hitetlenek, és így
nem látják meg a Krisztus dicsőségéről szóló evangélium világosságát,
aki az Isten képmása. 5 Mert nem önmagunkat hirdetjük, hanem Krisztus
Jézust, az Urat, önmagunkat pedig mint szolgáitokat Jézusért. 6 Isten
ugyanis, aki ezt mondta: "Sötétségből világosság ragyogjon fel", ő
gyújtott világosságot szívünkben, hogy felragyogjon előttünk Isten
dicsőségének ismerete Krisztus arcán.

                        VILÁGNAK VILÁGOSSÁGA

Szeret az Úr, azért nincs még végünk, mert nem fogyott el irgalma:
minden reggel megújul. Nagy a te hűséged! (JSir 3,22-23)

Néhány hónapja jobb szememre megvakultam. Retinaleválás és szürke
hályog korlátozza látásomat: ha behunyom a bal szemem, csak egy fekete
pontot látok.
Olykor jobb szemem állapotának változását életemnek azon részéhez
hasonlítom, amikor még nem ismertem Krisztust. Elveszett voltam, mint
egy sötét helyen. Amikor azonban kinyitom bal szemem, örvendek és hálás
vagyok Istennek, hogy elvezetett a világosságra és a megváltáshoz.
Tudom, hogy Isten munkálkodik most is bennem, mindazok ellenére, amik
történnek az életemben. A szürkehályog-műtét után több mint valószínű,
hogy látásom nem lesz olyan jó, mint a hályog kialakulása előtt volt.
De ez az élmény mindig emlékeztetni fog arra, hogy Isten kihozott engem
a lelki sötétségből a Krisztusban való élet világosságára. (Jn 8,12)

Imádság: Krisztusunk, áldott Orvosunk, segíts emlékeznünk lelki
utazásunkra, és örvendeznünk megváltásunkban! Ámen.

Isten új látást ajánl a minket körülvevő világ szemlélésére.
Iris Rivera González (Rio Grande, Puerto Rico)

IMÁDKOZZUNK A LÁTÁSSÉRÜLTEKÉRT ÉS A SZÜRKEHÁLYOG-MŰTÉT ELŐTT ÁLLÓKÉRT!