Csendes Percek március 17.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2008. Már. 17., H, 03:41:02 CET

                       2008. március 17. hétfő

Róm 12,3-8.

3 A nekem adatott kegyelem által mondom tehát közöttetek mindenkinek:
ne gondolja magát többnek, mint amennyinek gondolnia kell, hanem arra
igyekezzék mindenki, hogy józanul gondolkozzék az Istentől kapott hit
mértéke szerint. 4 Mert ahogyan egy testnek sok tagja van, de nem
minden tagnak ugyanaz a feladata, 5 úgy sokan egy test vagyunk a
Krisztusban, egyenként pedig egymásnak tagjai. 6 Mert a nekünk adatott
kegyelem szerint különböző ajándékaink vannak, eszerint szolgálunk is:
ha prófétálás adatott, akkor a hit szabálya szerint prófétáljunk, 7 ha
valamilyen más szolgálat adatott, akkor abban a szolgálatban
munkálkodjunk: a tanító a tanításban, 8 a buzdító a buzdításban, az
adakozó szerénységben, az elöljáró igyekezettel, a könyörülő pedig
jókedvvel.

                             JÓSZÍVŰSÉG

Ki milyen lelki ajándékot kapott, úgy szolgáljatok azzal egymásnak,
mint Isten sokféle kegyelmének jó sáfárai. (1Pét 4,10)

Gyülekezetünkben nemrég meghalt egy idősebb úriember. Jack, a sikeres
üzletember barátságos, kedves lelkületéről, jószívűségéről és
nagylelkűségéről volt ismert a gyülekezetben és a társasági életben. De
csak a halála után lett ismertebb sokak számára, milyen sokrétű
jócselekedetet végzett. A háttérben Jack gondoskodott arról, hogy
sokféle szolgálat kapjon támogatást a további működéshez halála után
is.
Amikor többet megtudtam mindazokról a programokról, melyekhez Jack
támogatást nyújtott, ez a gondolat fogalmazódott meg bennem: Ha nekem
is több anyagi lehetőségem lenne, én is szívesen tennék így. De amint
tovább elmélkedtem, rájöttem, hogy az ő jótékonykodásának alapja nem a
pénztárcája volt, hanem a szíve. Nagylelkűen megosztotta mindazokat a
javakat, amelyeket Isten adott neki.
Vannak dolgok, amiket nem tudok megtenni, de Isten figyelmeztetett,
hogy vannak, amelyeket megtehetek. Mindennek a kulcsa a jóakaratú szív.
Ha valóban meg akarom osztani Isten nekem adott ajándékait, ő meg fogja
áldani azokat.

Imádság: Drága Urunk, segíts, hogy ne a másoknak adott talentumokat
irigyeljük, hanem azoknak legyünk jó sáfárai, amelyekkel bennünket
megáldottál. Ámen.

Mennyire szolgálok másoknak a nekem adott ajándékokkal?
Darell Boone (Indiana, USA)

IMÁDKOZZUNK A "JÓ SÁFÁR" LELKÜLETÉÉRT!