Csendes Percek március 16.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2008. Már. 16., V, 03:41:01 CET

                      2008. március 16. vasárnap

Ézs 63,7-9.

7 Az ÚR hűségét magasztalom, az ÚR tetteit dicsérem: mindazt, amit az
ÚR tett értünk, sok jótéteményét Izráel háza iránt, mert irgalmasan
bánt velünk, nagyon hűségesen.
8 Mert ezt mondta: Mégiscsak az én népem ez, fiaim, nem tudnak
meghazudtolni. Ezért szabadította ki őket
9 minden nyomorúságukból. Nem követ vagy angyal, hanem ő maga
szabadította meg őket: szeretetével és könyörületével ő váltotta meg
őket. Felkarolta és hordozta őket ősidőktől fogva.

                         Ő SOHA NEM HAGY EL

Ha a halál árnyéka völgyében járok is, nem félek semmi bajtól, mert te
velem vagy: vessződ és botod megvigasztal engem. (Zsolt 23,4)

Huszonnégy éves fiamat egy értelmetlen féltékenységi ügy miatt
megölték. Évekre dühödt és keserű emberré lettem. Miért kellett ennek
megtörténnie azzal, aki egész életét Isten előtt élte? Fiam egy pompás,
keményen dolgozó fiú volt, életét mégis a másodperc törtrésze alatt
kioltották. Azután, néhány évvel később váratlanul meghalt a férjem.
Gondolkodni kezdtem, miért büntet engem az Isten? Hiszen jó ember
voltam. Mindig a jóra törekedtem, de életemnek abban a szakaszában nem
voltam igazán közel Istenhez. Egy ideig azt gondoltam, Isten elhagyott
engem.
Egyik vasárnap, amikor a lányommal felkerestünk egy gyülekezetet,
nyugalmat és békességet éreztem lelkemben. Aktív taggá váltam abban a
közösségben, és rájöttem, hogy Isten a nehéz időkben is velem volt.
Irgalmáért és bűneim bocsánatáért könyörögtem. És az Isten kegyelmébe
vetett bizalom által képessé váltam megbocsátani az ellenem
vétkezőknek. Azoknak is, akik fiam halálát okozták. Most már tudom,
hogy Isten soha nem hagyott el, ő velem volt életem minden útján.

Imádság: Istenünk, köszönjük szeretetedet, kegyelmedet és
megbocsátásodat. Segíts emlékeznünk arra, hogy harcainkban soha nem
hagysz bennünket egyedül. Ámen.

A nehézségekben Isten közel van hozzánk, erőt és békességet ad.
Doris F. Jones (Louisiana, USA)

IMÁDKOZZUNK A BŰNCSELEKMÉNYEK ÁLDOZATAIÉRT ÉS ELKÖVETŐIÉRT!