Csendes Percek március 15.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2008. Már. 15., Szo, 03:41:03 CET

                      2008. március 15. szombat

ApCsel 16,6-10.

6 Azután átmentek Frígia és Galácia földjén, mivel a Szentlélek nem
engedte nekik, hogy hirdessék az igét Ázsiában. 7 Amikor Mízia felé
mentek, Bitíniába próbáltak eljutni, de Jézus Lelke nem engedte őket. 8
Erre Mízián áthaladva lementek Tróászba. 9 Egy éjjel látomás jelent meg
Pálnak: egy macedón férfi állt előtte, és ezekkel a szavakkal kérlelte
őt: "Jöjj át Macedóniába, légy segítségünkre!" 10 A látomás után
nyomban igyekeztünk elmenni Macedóniába, mert megértettük: oda hívott
minket az Isten, hogy hirdessük nekik az evangéliumot.

                   ISTEN NYITOTT AJTÓ POLITIKÁJA

Tudok cselekedeteidről. Íme, nyitott ajtót adtam eléd, amelyet senki
sem zárhat be. (Jel 3,8)

Egy barátom elmondta, milyen volt, amikor közölték vele, hogy
lecsökkentik a munkaidejét, komoly anyagi nehézségeket okozva neki
ezzel. Az aggodalom reménybe csapott át, amikor meghallotta, hogy egy
másik munkaadó egy embert keres, olyan képességekkel, amivel ő
rendelkezik. Most már hálát ad Istennek a lehetőségért, hogy egy sokkal
jövedelmezőbb munkát végezhet. "Ott álltam remegve és idegesen a zárt
ajtó előtt. Nem vettem észre, hogy egy másik ajtó szélesre tárva vár
rám a közelben." Ez a hitben járó nő megtapasztalta, Isten hogyan zár
be egy kaput, és nyit ki egy újat.
Az ő története arra buzdított, hogy visszatekintsek saját életem
időszakaira, amikor Isten megnyitott egy új ajtót, gazdagítva életemet,
s erősítve hitemet. Ez soha nem következett volna be az azt megelőző
szituációban. A hívő emberek gyakran látják visszatekintve, hogy Isten
nyitott ajtót az életükben.
A fenti idézet a küzdő, hittel teli ókori filadelfiai gyülekezethez
szólt. De vajon nem igaz-e ugyanúgy ránk is, akik hűséggel akarjuk
követni Istent?

Imádság: Köszönjük Istenünk, hogy szeretsz minket és velünk vagy minden
nap. Segíts meglátnunk az általad megnyitott ajtókat és segíts belépni
rajtuk. Ámen.

Ha egy ajtó bezárul, Isten nyit egy másikat valahol.
Duane Ulleland (Washington, USA)

IMÁDKOZZUNK A MUNKÁT KERESŐKÉRT!