Csendes Percek július 25.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2008. Júl. 25., P, 03:41:02 CEST

                       2008. július 25. péntek

Ézs 30,18-21.

18 Még vár az ÚR, hogy megkegyelmezhessen, még hallgat, hogy
irgalmazhasson. Mert bár ítélő Isten az ÚR, boldogok mindazok, akik
benne reménykednek.
19 Ne sírj többé, Sion népe, amely Jeruzsálemben laksz! Bizonyosan
megkegyelmez az ÚR, ha hozzá kiáltasz. Mihelyt meghallja, válaszol
neked. 20 És bár szűkösen adott kenyeret, és kimérte a vizet az Úr, nem
állítják többé félre tanítódat, hanem saját szemeddel láthatod
tanítódat. 21 Saját füleddel hallhatod a mögötted hangzó szót: Ezen az
úton járjatok, se jobbra, se balra ne térjetek le!

                            HITTEL KÉRNI

Mielőtt kiáltanak, én már válaszolok, még beszélnek, én már
meghallgatom. (Ézs 65,24)

Férjemmel egyéves házasok voltunk, amikor házas csendes hétre
jelentkeztünk, és kitartóan imádkoztunk a programért. Közben anyagi
nehézségeink támadtak, és nem tudtuk befizetni az első részletet. A
program kezdete előtt pár nappal a lelkigondozónk hívott telefonon,
hogy mi a gond. Éreztem, hogy Isten keze nyúlt utánunk. Miután
elmondtam, hogy a részvételi díjnak csak negyedét tudjuk kifizetni -
bár akkor még az sem állt rendelkezésünkre - azt mondta, az összeg
többi részét tekintsük ajándéknak.
Örömömben felhívtam a férjemet, és elújságoltam neki a nagy hírt.
Ezután újabb akadályba ütköztünk, férjemet nem akarták elengedni
szabadságra. Másnap azonban váratlanul egy másik főnök beleegyezett.
A konferencián jó volt bizonyságot tenni, hogyan használt fel Isten
embereket a megsegítésünkre. Hálásak vagyunk, hogy már házasságunk
elején részt vehettünk egy házas héten, ami későbbi éveinket is
meghatározza. Mindnyájunkkal megtörténhet Isten szava: "Mielőtt
kiáltanak, én már válaszolok!"

Imádság: Urunk, Istenünk, köszönjük, hogy megajándékoztál minket a hit
ajándékával. Ámen.

Isten ismeri kérdéseinket, és időben válaszol.
Barabási Teodóra Barbara (Miskolc, Magyarország)

IMÁDKOZZUNK A FIATAL HÁZASOKÉRT!