Csendes Percek február 20.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2008. Feb. 20., Sze, 03:41:03 CET

                       2008. február 20. szerda

2Kor 4,5-13.

5 Mert nem önmagunkat hirdetjük, hanem Krisztus Jézust, az Urat,
önmagunkat pedig mint szolgáitokat Jézusért. 6 Isten ugyanis, aki ezt
mondta: "Sötétségből világosság ragyogjon fel", ő gyújtott világosságot
szívünkben, hogy felragyogjon előttünk Isten dicsőségének ismerete
Krisztus arcán.
7 Ez a kincsünk pedig cserépedényekben van, hogy ezt a rendkívüli erőt
Istennek tulajdonítsuk, és ne magunknak: 8 Mindenütt szorongatnak
minket, de nem szorítanak be, kétségeskedünk, de nem esünk kétségbe; 9
üldözöttek vagyunk, de nem elhagyottak, letipornak, de el nem veszünk;
10 Jézus halálát mindenkor testünkben hordozzuk, hogy Jézus élete is
láthatóvá legyen testünkben. 11 Mert életünk folyamán szüntelen a halál
révén állunk Jézusért, hogy a Jézus élete is láthatóvá legyen halandó
testünkben. 12 Azért a halál bennünk végzi munkáját, az élet pedig
bennetek. 13 Mivel pedig a hitnek ugyanaz a Lelke van bennünk, ahogyan
meg van írva: "Hittem, azért szóltam", mi is hiszünk, és azért szólunk!

                      LEHETŐSÉGEK UTÁN KUTATVA

Meg van írva: "Hittem, azért szóltam", mi is hiszünk, és azért szólunk!
(2Kor 4,13)

Reggeli imám egyik kérése ez szokott lenni: "Kérlek, segíts, hogy
meglássam ma azokat a lehetőségeket, amikor megoszthatom másokkal a
hitemet, és adj erőt, hogy meg is ragadjam azokat."
Nem szívesen beszélek, félénk vagyok, viszont szívesen dolgozom,
fáradozom. Örömmel vállalkozom, hogy ablakot mossak, falat fessek,
süteményt süssek, vacsorát vigyek valakinek, vagy takarítsak. De nekem
nehéz elmondani, hogy azért szolgálok, mert Krisztus megmentett, és nem
azért segítek, mert jó ember vagyok, hanem mert Jézus Krisztust
követem.
Tudom, hogy cselekedeteim beszédesek, de néha a tettek mellé
szükségesek a szavak. A szolgálat alkalmakat teremt arra, hogy
elmondjam meggyőződésemet, de ez néha nehéz.
Erőért imádkozom, hogy megszólaljak és megosszam hitemet. Általában
meglátom a lehetőségeket, de megtorpanok, amikor a következményekre
gondolok. Elég jól ismerem magam ahhoz, hogy Isten segítségét kérjem.
Isten is elég jól ismer engem: szívembe helyezi az imádságot és a nap
lehetőségeit.

Imádság: Istenünk, kérünk, segíts, hogy meglássuk ma azokat a
lehetőségeket, amikor beszélhetünk másoknak hitünkről, és adj erőt,
hogy meg is ragadjuk e lehetőségeket. Ámen.

Hol szolgálhatok ma, és hol beszélhetek Krisztusról?
Lisa Bogart (Kalifornia, USA)

IMÁDKOZZUNK AZ ÖNKÉNTESEKÉRT!