Csendes Percek december 31.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2008. Dec. 31., Sze, 10:26:42 CET

                       2008. december 31. szerda

Róm 13,8-10.

8 Senkinek se tartozzatok semmivel, csak azzal, hogy egymást szeressétek;
mert aki a másikat szereti, betöltötte a törvényt. 9 Mert azt, hogy ne
paráználkodj, ne ölj, ne lopj, ne kívánd, és minden más parancsolatot ez az
ige foglalja össze: "Szeresd felebarátodat, mint magadat." 10 A szeretet nem
tesz rosszat a felebarátnak. A szeretet tehát a törvény betöltése.

                            EGYETLEN MONDAT

Senkinek se tartozzatok semmivel, csak azzal, hogy egymást szeressétek; mert
aki a másikat szereti, betöltötte a törvényt. (Róm 13,8)

Szilveszterkor néhány pillanatra csendes magányunkba vonulunk, összegezzük a
magunk mögött hagyott évet, kielemezzük és nyugtázzuk az elért célokat,
eredményeket.
Az új esztendő első napjai pedig a lelkes fogadkozások, tervezgetések
jegyében telnek el. Elhatározzuk, hogy ezután mit teszünk másképp, miről
mondunk le, milyen káros és kóros szenvedélyünknek intünk búcsút. A
legtöbbünknek ilyenkor anyagi, fizikai, kézzel fogható dolgok jutnak az
eszébe.
Hosszú éveken át én is ezeket a materiális múlandóságokat rakosgattam össze
magamban, ezekről készítettem számadást. Azonban egy jó ideje már csak a
másokkal tett jócselekedeteimet tartom fontosnak, azt a szeretetet, amit
tetteimmel, szavaimmal adtam Istennek és embertársaimnak a mindennapok
bábeli forgatagában.
Most is elcsendesedem, belsőmre fordítom tekintetem, és az előttem álló újév
küszöbén is egyetlen mondatban fogalmazom meg célomat: Szeretnék Jézusban
megerősödve mindenkor Istennek tetsző, igaz keresztyénhez méltó életet élni.

Imádság: Istenem, az év utolsó napján könyörgök hozzád, segíts, hogy a
következő évben hozzád méltó életet éljek előtted és embertársaim között.
Ámen.

Legfontosabb elhatározásunk lehet: több szeretetet adni Istennek és
embertársainknak.
Paudits Zoltán (Sükösd, Magyarország)

KÖSZÖNJÜK MEG AZ ELMÚLT ÉVBEN KAPOTT ISTENI ÁLDÁSOKAT!