Csendes Percek december 31.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2008. Dec. 31., Sze, 03:41:01 CET

                      2008. december 31. szerda

Róm 13,8-10.

8 Senkinek se tartozzatok semmivel, csak azzal, hogy egymást
szeressétek; mert aki a másikat szereti, betöltötte a törvényt. 9 Mert
azt, hogy ne paráználkodj, ne ölj, ne lopj, ne kívánd, és minden más
parancsolatot ez az ige foglalja össze: "Szeresd felebarátodat, mint
magadat." 10 A szeretet nem tesz rosszat a felebarátnak. A szeretet
tehát a törvény betöltése.

                          EGYETLEN MONDAT

Senkinek se tartozzatok semmivel, csak azzal, hogy egymást szeressétek;
mert aki a másikat szereti, betöltötte a törvényt. (Róm 13,8)

Szilveszterkor néhány pillanatra csendes magányunkba vonulunk,
összegezzük a magunk mögött hagyott évet, kielemezzük és nyugtázzuk az
elért célokat, eredményeket.
Az új esztendő első napjai pedig a lelkes fogadkozások, tervezgetések
jegyében telnek el. Elhatározzuk, hogy ezután mit teszünk másképp,
miről mondunk le, milyen káros és kóros szenvedélyünknek intünk búcsút.
A legtöbbünknek ilyenkor anyagi, fizikai, kézzel fogható dolgok jutnak
az eszébe.
Hosszú éveken át én is ezeket a materiális múlandóságokat rakosgattam
össze magamban, ezekről készítettem számadást. Azonban egy jó ideje már
csak a másokkal tett jócselekedeteimet tartom fontosnak, azt a
szeretetet, amit tetteimmel, szavaimmal adtam Istennek és
embertársaimnak a mindennapok bábeli forgatagában.
Most is elcsendesedem, belsőmre fordítom tekintetem, és az előttem álló
újév küszöbén is egyetlen mondatban fogalmazom meg célomat: Szeretnék
Jézusban megerősödve mindenkor Istennek tetsző, igaz keresztyénhez
méltó életet élni.

Imádság: Istenem, az év utolsó napján könyörgök hozzád, segíts, hogy a
következő évben hozzád méltó életet éljek előtted és embertársaim
között. Ámen.

Legfontosabb elhatározásunk lehet: több szeretetet adni Istennek és
embertársainknak.
Paudits Zoltán (Sükösd, Magyarország)

KÖSZÖNJÜK MEG AZ ELMÚLT ÉVBEN KAPOTT ISTENI ÁLDÁSOKAT!