Csendes Percek október 31.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2007. Okt. 31., Sze, 03:41:03 CET

                       2007. október 31. szerda

Fil 2,1-4.

1 Ha tehát van vigasztalás Krisztusban, ha van szeretetből fakadó
figyelmeztetés, ha van közösség a Lélekben, ha van irgalom és
könyörület, 2 akkor tegyétek teljessé örömömet azzal, hogy ugyanazt
akarjátok: ugyanaz a szeretet legyen bennetek, egyet akarva ugyanarra
törekedjetek. 3 Semmit ne tegyetek önzésből, se hiú dicsőségvágyból,
hanem alázattal különbnek tartsátok egymást magatoknál; 4 és senki se a
maga hasznát nézze, hanem mindenki a másokét is.

                             SEGÍTŐ KÉZ

Aki pedig elnézi, hogy testvére szükséget szenved, és bezárja előtte
szívét, abban hogyan lehetne az Isten szeretete? Gyermekeim, ne szóval
szeressünk, ne is nyelvvel, hanem cselekedettel és valóságosan. (1Jn
3,17-18)

Az országúton haladtam egy konferenciára, mikor észrevettem az út
közepén gyalogló farmert. A férfi hosszú léptekkel, eltökélten haladt.
Szembe jött velem, magamban minden jót kívántam neki, majd tovább
hajtottam. Egyszer csak megláttam egy teherautót lapos kerekekkel.
Rájöttem, hogy a farmer segítségért ment, és eddig körülbelül 5
kilométert tett meg.
Kényelmetlenül éreztem magam, hogy továbbhaladtam. Tudtam, nincs más
választásom, mint visszafordulni és segíteni. A férfi elfogadta
felajánlásomat, és elvittem egy autószerelőhöz, ahol meg tudta
beszélni, hogy javítsák meg a kerekeit.
30 perces fáradozást szenteltem egy másik embernek. A vészhelyzet
ritkán kellemes, de ha szeretnénk másokon segíteni, legyünk készen,
amikor szükségben vannak.
A Fil 2,3-4 elmondja nekünk, hogy törődjünk egymással. Isten rajtunk
keresztül segít a bajban levőkön.

Imádság: Istenünk, segíts nekünk segíteni másokon akkor is, ha az
kényelmetlen. Ámen.

Segítsünk a nehéz helyzetbe jutott felebarátunkon!
Walter N. Maris (Missouri)

IMÁDKOZZUNK A BAJBAN LÉVŐ EMBEREKÉRT!