Csendes Percek május 21.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2007. Május. 21., H, 03:41:02 CEST

                        2007. május 21. hétfő

Zsolt 46.

1 A karmesternek: Kórah fiaié. Ének magas hangra.
2 Isten a mi oltalmunk és erősségünk, mindig biztos segítség a
nyomorúságban.
3 Azért nem félünk, ha megindul is a föld, és hegyek omlanak a tenger
mélyébe;
4 ha háborognak és tajtékoznak is vizei, és tombolásától megrendülnek a
hegyek. (Szela.)
5 Egy folyam ágai örvendeztetik Isten városát, A Felségesnek szent
hajlékait.
6 Isten van benne, nem inog meg, megsegíti Isten reggelre kelve.
7 Népek háborognak, országok inognak, ha az ÚR mennydörög, megretten a
föld.
8 A Seregek URa velünk van, Jákób Istene a mi várunk. (Szela.)
9 Jöjjetek, lássátok az ÚR tetteit, aki bámulatos dolgokat művel a
földön.
10 Háborúkat szüntet meg a föld kerekségén, íjat tör össze, lándzsát
tördel szét, harci kocsikat éget el.
11 Csendesedjetek el, és tudjátok meg, hogy én vagyok az Isten!
Magasztalnak a népek, magasztal a föld.
12 A Seregek URa velünk van, Jákób Istene a mi várunk. (Szela.)

                              MENEDÉK

Amikor imádkozol, menj be a belső szobádba, és ajtódat bezárva
imádkozzál Atyádhoz titokban; Atyád pedig, aki látja, amit titokban
teszel, megfizet neked. (Mt 6,6)

Néha előfordul, hogy a problémák egyszerre szakadnak rám, és ilyenkor
depressziós leszek. A rossz időjárás, betegség, vagy csupán a túlzott
elfoglaltság is elég ahhoz, hogy megfosszon békességemtől. De találtam
egy egyszerű módot arra, hogy lecsillapodjak, és magamba szálljak:
Krisztusban keresek menedéket. Ez azt jelenti, hogy elvonulok, és
amennyire lehet, csendben maradok egy időre.
Időnként kiülök a verandára vagy elmegyek a kávézóba, magammal viszem a
jegyzetfüzetem és a Bibliámat, és elcsendesedem. Amikor már
fogadóképesebbnek érzem magam, imádkozok és igét olvasok. Felfigyelek
mindenre, ami ilyenkor elém kerül, hiszen lehet, hogy Isten üzenete
rejlik benne. Gyakran lejegyzem, mi történik velem, esetleg egy-egy
bibliai részhez is fűzök gondolatokat, ha azokban vezetést találok.
Soha nem marad üres a szívem ezek után. Néha bensőségesebb az
imádsággal töltött idő, mint máskor, de az Isten jelenlétében érzem
magam, és erőt kapok az előttem álló napra. Isten a menedékem és
erősségem. Ha rászánom az időt, és elcsendesedem, megkapom a szükséges
segítséget és erőt.

Imádság: Úr Jézus, taníts minket imádkozni. Mutasd meg, hogyan lehetünk
fogékonyak a te hangodra. Ámen.

Keressünk új módszereket Isten jelenlétében a csendességre!
Robin Priestley (Új-Mexikó, USA)

IMÁDKOZZUNK ISTENRE FIGYELŐ SZÍVÉRT!